کد خبر 302594
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هیچ‌گونه ناو بیگانه‌ای در 24 مایلی آب‌های ایران نیست، ما براساس دفاع قدرتمندانه در نیروی دریایی گام برمی‌داریم.

به گزارش مشرق، دریادار علیرضا تنگسیری امروز در حاشیه رونمایی از شبیه‌ساز شناور تندرو در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در اصفهان مبنی بر بیان تحلیل و تبیین قدرت بازدارندگی نیروی دریایی سپاه در منطقه خلیج ‌فارس اظهار کرد: الحمدالله امروز با توکل بر خدا و تکیه بر توان داخلی و اعتماد به قدرت جوانان به نقطه‌ای از قدرت رسیده‌ایم که هیچ کس فکر کوچک‌ترین تعرضی را به مرزهای آبی ایران نمی‌کند.

وی افزود: در مبحث قدرت بازدارندگی نیروی دریایی سپاه، همین بس که دشمنان کوچکترین خیال تعرضی را به مرزهای آبی ایران در سر ندارند، ما دفاع را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و به دنبال جنگ و جنگ‌طلبی نیستیم، اما در صورت کوچک‌ترین تعرضی جواب کوبنده‌ای خواهیم داد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه به توان بازدارندگی و قدرت دفاعی نیروی دریایی سپاه اشاره و بیان کرد: توان بازدارندگی و قدرت دفاعی ما به سطحی رسیده است که خیال و جرأت حمله نظامی را از مخیله دشمن محو کرده است.

وی گفت: این سطح از بازدارندگی موضوعی است که مطلوب‌ترین هدف نیروهای مسلح در همه کشورها بوده، اما عملاً برای بسیاری از آنها در حد یک رؤیا و آرزوی دستنیافتنی باقی مانده است.

تنگسیری بیان کرد: ایجاد این توانمندی، حفظ آمادگی و به‌روز نگهداشتن قدرت نظامی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبری است.

وی ادامه داد: حضور ناوهای بیگانگان در خلیج‌فارس، پیام دوستی و محبت را برای ملت و نظام ایران به همراه ندارد، حضور خشن ناوهای بیگانه در منطقه به نوعی به ضرر کشورهای منطقه و ایران است، برهمین اساس همواره اعلام کرده‌ایم که با اقتدار امنیت منطقه را با همکاری کشورهای دوست و برادر خود در حاشیه خلیج‌فارس برقرار می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: در حال حاضر هیچ ناو بیگانه‌ای در آب‌های ایران نیست، هیچ ناو بیگانه و آمریکایی در 24 مایلی مرزهای آبی ایران وجود ندارد، به علت حضور غیور مردان نیروهای مسلح کشور هیچ دزد دریایی در خلیج‌فارس وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس