پیکر مطهر جانباز شهید اسدالله رضاپور که پس از سال‌ها تحمل درد مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد، در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در جوار هم‌رزمان شهیدش در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

به گزارش مشرق، ساعتی پیش پیکر مطهر جانباز شهید اسدالله رضاپور که مفتخر به مدال جانبازی 70 درصدی بود پس از سال‌ها تحمل درد مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید والامقام پس از تشییع باشکوه بر روی دوش هم‌رزمانش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت بهشت زهرا (س) و در جوار هم‌رزمان شهیدش در منزل ابدی خود آرام گرفت.

شهید اسدالله رضاپور بیست و یکم اردیبهشت ماه سال 61 و در عملیات آزادسازی خرمشهر در سن 18 سالگی مجروح شد و پس از تحمل 32 سال فراق دوستان شهیدش در سن 55 سالگی به فیض شهادت که آرزوی دیرینه‌اش بود نائل آمد و به جمع آسمانی‌ها پیوست.

پیکر این جانباز شهید که از او یک فرزند پسر 14 ساله به یادگار مانده است با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان، فرماندهان سپاه، مسئولان و عاشقان راه ایثار و شهادت تشییع شد.

پیکر جانباز شهید رضاپور، یکی از فاتحان خرمشهر که در سال 61 قطع نخاع شده بود،‌ از مقابل منزل شهید واقع در یاغچی آباد، میدان بهشت، کوچه شهید الماسی، تشییع شد.

اسدالله رضاپور قریب به 20 سال پیش در آسایشگاه جانبازان با همسرش آشنا و زندگی مشترک آنان با قرائت خطبه عقد از سوی رهبر معظم انقلاب آغاز شد.

وی که 32 سال از عوارض ناشی از مجروحیت قطع نخاعی در رنج بود، از چندین ماه پیش به دلیل ضایعه ریوی و کلیوی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری بود که به فیض شهادت نائل آمد و آسمان شد.

پیکر جانباز شهید رضاپور صبح امروز از محل سکونتش در محله یاغچی‌آباد تشییع و به بهشت زهرا (س) منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خداوندا مارا مدیون خون شهدا نمیارن. جانبازان قطع نخاعی یکی از صبورترینهای انسانهای روی زمین هستند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس