کد خبر 302510
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بهار عربی به دست آمریکا، اسراییل و عوامل تکفیری به زمستان عربی تبدیل شد اما بیداری اسلامی شیعیان و اهل سنت همچنان ادامه دارد و خواهد داشت.

گروه فرهنگی مشرق - حسن رحیم پور ازغدی روز یکشنبه در همایش مسیح بحرین که با هدف تجلیل از مجاهدت های شیخ عیسی احمد قاسم رهبر قیام مردمی بحرین در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد افزود: قضیه فلسطین، بحرین و سایر ملت های منطقه تمام شدنی نیست و بیداری اسلامی در میان آنها ادامه دارد.
 
وی با یادآوری تخریب مساجد و حسینیه ها در بحرین گفت: شیخ عیسی قاسم در تمامی این مدت ضمن حفظ آرامش و اخلاق تنها تاکید می کرد که خواستار یک رای برای هر نفر است.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مبنای یک رای برای هر نفر هم اسلامی است و هم دمکراتیک و حرف انقلاب اسلامی در سوریه، لیبی، بحرین، یمن، مصر، تونس، فلسطین، عراق و افغانستان این بوده که هر نفر یک رای داشته باشد اما این رای در چارچوب اسلام داده شود.
 
در این همایش همچنین پیام آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید قرائت شد.
 
در این همایش یک روزه علاوه بر پسر شیخ عیسی قاسم، نماینده ایشان در ایران نیز حضور داشت و طلابی از جامعه المصطفی در آن شرکت داشتند.
 
در پایان این همایش نیز دانشجویان عضو گروه 313 با خواندن بیانیه ای حمایت خود را از قیام مردمی در بحرین و همچنین آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس