کد خبر 302133
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

تیم فوتبال بارنلی(Burnley) در حالی با برتری برابر بلک پول به لیگ برتر انگلیس صعود کرد که این دیدار با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارنلی موفق شد با پیروزی 1-0 مقابل بلکپول، به عنوان دومین تیم به لیگ برتر انگلیس صعود کند. پیش از این لستر سیتی حضورش در رقابت های فصل آینده لیگ برتر را قطعی کرده بود.

اما ماجرای صعود بارنلی تحت الشعاع دو اتفاق عجیب در این دیدار قرار گرفت؛ در این بازی در حالی که تیم میهمان (بارنلی) با گل مایکل کایتلی در نیمه دوم از حریف پیش بود، هواداران تیم بلک پول شروع به پرتاب توپ تنیس به درون زمین کردند، این مساله باعث شد داور مسابقه بازی را برای دقایقی متوقف کند.

{$sepehr_album_11782}
{$sepehr_album_11783}

این شیوه اعتراض برای اولین بار در بازی تیم های لوزرن و بازل در سال 2010 مورد استفاده قرار گرفت. در آن روز هواداران دو تیم نسبت به پخش زنده بازی تنیس راجر فدرر و نواک جوکوویچ به جای فوتبال اعتراض داشتند.

هواداران تیم بلکپول نسبت به عملکرد نامناسب اویستون مالک این باشگاه اعتراض داشتند. دقایقی بعد از این اتفاق دوربین های تلویزیونی صحنه عجیب دیگری را نشان دادند که در آن مالکوم مربی بلکپول دستی به سمت صورت بازیکن تعویضی دراز می کند و او را هل می‌دهد. پس از این اتفاق این مربی توسط داور از بازی اخراج شد.

فیلم این اتفاق را در زیر ببینید:

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    یا ابرفزل مشرق این عکس خیلی گُندســـــــــــت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس