کد خبر 301177
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

نیروهای مسلح سوریه به تروریستها در حمص و درعا تلفات سنگینی وارد کردند و شماری از افراد مسلح تروریست در حملات ارتش کشته یا زخمی شدند و تعداد دیگری از افراد مسلح در حمص خودشان را به نیروهای دولتی تسلیم کردند.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا) نوشت: یک منبع نظامی سه شنبه به سانا گفت یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح به مکانهای تجمع تروریستها در عین حسین ، عامریه و دار الکبیره در تلبیسه در حومه حمص حمله کردند که شماری از تروریستها کشته یا زخمی شدند و یک دستگاه خودروی مجهز به تیربار سنگین تروریستها منهدم شد. یگان دیگری از نیروهای ارتش تعدادی از خودروهای تروریستها را به همراه افراد مسلح داخل آنها و یک دستگاه تانکر سوخت را بین روستهای برج قاعی و تلدو در حومه حوله در استان حمص منهدم کردند.

14 فرد مسلح نیز در محله های قرابیص ، باب السباع و جب الجندلی در شهر حمص خودشان را به نیروهای دولتی تسلیم کردند و سلاحهایشان را نیز تحویل دادند.

این منبع گفت یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح به مخفیگاههای تروریستها در عتمان ، غرب منطقه سملین ، نعیمه و شمال آن در حومه درعا حمله کردند که به هلاکت و زخمی شدن شماری از تروریستها و انهدام تجهیزات جنگی آنان منجر شد.

این منبع گفت یگانی از نیروهای ارتش اعضای یک گروه تروریستی را در اطراف مدرسه یرموک کشتند یا زخمی کردند و تعدادی خودروهای آنان را در جنوب ساختمان پست در درعای بلد منهدم کردند که به کشته شدن شماری از تروریستها منجر شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس