کد خبر 29958
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵

مراسم تشييع پيکر پاک شهيد "صانع ژاله " دقايقي پيش از دانشگاه هنر تهران آغاز شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مراسم تشييع پيکر پاک دانشجوي بسيجي شهيد "صانع ژاله " دقايقي پيش از مقابل دانشگاه هنر تهران آغاز شد.

دانشجويان و اقشار مختلف مردم در اين مراسم حضور بسيار پرشوري دارند به نحوي که پيش از آغاز اين مراسم تمامي محوطه داخلي دانشگاه هنر مملو از جمعيت شده و تعداد زيادي از جمعيت نيز در خيابان وليعصر بر عليه سران فتنه شعار سر مي‌دهند و هر لحظه از سمت شمال خيابان وليعصر و جنوب خيابان وليعصر بر تعداد تجمع‌کنندگان افزوده مي‌شود.

حاضران در مراسم تشييع پيکر پاک شهيد صانع ژاله با سر دادن شعارهاي "مرگ بر موسوي "، "مرگ بر کروبي "، "مرگ بر خاتمي " و "مبارک ايراني اکبر رفسنجاني " خشم و انزجار خود را به نماش گذاشته‌اند.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوي رشته نمايش دانشگاه هنر تهران 25 بهمن توسط يکي از گروه‌هاي تروريستي منافقين در خيابان امير اکرم تهران با تير مستقيم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بيمارستان به شهادت رسيد.

گروهک تروريستي منافقين همچنين 8 نفر ديگر از هموطنانمان را با تير مستقيم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بيمارستان تحت مداوا هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس