من به همه‌ اين آقايان، اين دوستان قديمى، اين برادران توصيه مي‌کنم بر خودتان مسلط باشيد؛ دستهاى دشمن را ببينيد؛ گرگهاى گرسنه‌ کمين‌کرده را که امروز ديگر نقاب ديپلماسى را يواش يواش دارند از چهره‌هايشان برميدارند و چهره‌ حقيقى خودشان را نشان مي‌دهند، ببينيد؛

فعالان سياسي معتقدند سران فتنه علاوه بر جرائمي که در زمينه امنيت ملي و همراهي با دشمنان اسلام و انقلاب مرتکب شدند، بايد پاسخگوي خون ايرانياني که در طول دو سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند نيز باشند؛ مساله‌اي که رهبر معظم انقلاب حدود دو سال پيش در خطبه‌هاي نمازجمعه 29 خرداد نسبت به آن هشدار دادند.

به گزارش مشرق، کشته‌سازي يکي از پروژه‌هايي است که از ابتداي آشوب‌هاي خياباني سال گذشته از سوي جريان ضدانقلاب داخلي مورد استفاده قرار گرفته است؛ پروژه‌اي که اصولا يکي از ويژگي‌هاي ثابت تمامي کودتاهاي مخملي است که تاکنون در کشورهايي مانند ونزوئلا هم اجرا شده است.

با اين حال، خودداري جمهوري اسلامي ايران از برخورد خشن و تند با آشوبگران سبب شد تا سران نظريه‌پرداز اين جريان، دست به طراحي سناريوي کشته‌هاي دروغين زدند؛ مساله‌اي که در ماجراهاي افرادي مانند ترانه موسوي، سعيده پورآقايي، احمد کارگرنجاتي و... ديده شد و با مشخص شدن دروغين بودن اين ادعا‌ها، مردم ديگر اينگونه تبليغات و اخبار رسانه‌اي را باور نکردند.

همين مساله سبب شد تا گروهک‌هاي ضدانقلاب که دخالت مستقيم در آشوب‌هاي خياباني داشتند دست به تشکيل تيم‌هاي ترور بزنند و با کشتن برخي افراد مشخص، نظام ايران را مسئول اين اقدامات معرفي کنند.

اين موضوع به ويژه در اغتشاشات عاشوراي ?? مشاهده شد و چند نفر از هموطنان به طرز مشکوکي کشته شدند؛ جنايتي که پس از دستگيري تعدادي از عوامل آن مشخص شد تحت هدايت مستقيم گروهک تروريستي منافقين صورت گرفته است.

 

مسئوليت خون‌هاي ريخته شده با سران آشوب‌هاست

«هدايت اينگونه جنايات و کشتار از سوي بيگانگان» موضوعي بود که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌هاي تاريخي خود در نمازجمعه ?? خرداد ?? به صراحت نسبت به آن هشدار دادند و اعلام کردند که اين جريان شايد در ابتدا در اختيار سران فتنه باشد اما پس از مدتي، کنترل آن از دست اين افراد خارج مي‌شود و دشمنان انقلاب هدايت آن را برعهده خواهند گرفت.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در خطبه‌ها تاکيد کردند: «... آن کسانى که به يک نحوى يک نوع مرجعيتى در افکار مردم دارند؛ از اين سياسيون و رؤساى احزاب و کارگردانان جريانات سياسى و يک عده‌اى از اين‌ها حرف‌شنوى دارند. اين‌ها خيلى بايد مراقب رفتار خودشان باشند؛ خيلى بايد مراقب گفتار خودشان باشند. اگر آن‌ها کمى افراطى‌گرى کنند، دامنه‌ اين افراطى‌گرى در بدنه‌ى مردم به جاهاى بسيار حساس و خطرناکى خواهد رسيد که گاهى خود آن‌ها ديگر نمي‌توانند آن را جمع کنند، که ما نمونه‌هايش را ديده‌ايم. افراط وقتى در جامعه به وجود آمد، هر حرکت افراطى به افراطى‌گرى ديگران دامن مي‌زند. اگر نخبگان سياسى بخواهند قانون را زير پا بگذارند، يا براى اصلاح ابرو، چشم را کور کنند؛ چه بخواهند، چه نخواهند، مسئول خون‌ها و خشونت‌ها و هرج و مرج‌ها، آنهايند. من به همه‌ى اين آقايان، اين دوستان قديمى، اين برادران توصيه مي‌کنم بر خودتان مسلط باشيد؛ سعه‌ى صدر داشته باشيد؛ دستهاى دشمن را ببينيد؛ گرگهاى گرسنه‌ى کمين‌کرده را که امروز ديگر نقاب ديپلماسى را يواش يواش دارند از چهره‌هايشان برميدارند و چهره‌ى حقيقى خودشان را نشان مي‌دهند، ببينيد؛ از اين‌ها غفلت نکنيد.»

با اين حال و با وجود هشدار صريح رهبر انقلاب به اين افراد براي کنترل آشوب‌هاي خياباني، آقايان موسوي و کروبي نه تنها تلاشي در اين زمينه انجام ندادند، بلکه با لجاجت بر دعاوي ناصواب خود زمينه را براي جان باختن تعدادي از هم وطنان فراهم کردند.

در همين راستا است که افکار عمومي، ميرحسين موسوي و مهدي کروبي و همچنين سيدمحمد خاتمي را مسئول ريخته شدن اين خون‌ها مي‌دانند و خواستار محاکمه اين افراد به جرم قتل و کشتار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس