رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با ابراز خرسندی از ورود چهار مرزبان ربوده‌شده کشورمان به خاک جمهوری اسلامی ایران گفت: وضعیت مرزبان پنجم ایران هنوز مشخص نیست.

به گزارش مشرق، روح‌الله جمعه‌ای با بیان اینکه تا زمانی که وضعیت پنجمین مرزبان غیور کشورمان به روشنی مشخص نشود نمی‌توان درباره حیات و شهادت وی اظهار نظر کرد افزود: هنوز شهادت مرزبان پنجم کشورمان، آقای جمشید دانائی فر را تأیید نمی‌کنیم.

وی افزود: وضعیت پنجمین مرزبان ربوده‌شده ایرانی زمانی مشخص می‌شود که یا ایشان به سلامتی به جمع دیگر مرزبانان و آغوش ملت بزرگ ایران و خانواده خود بازگردد و وارد خاک ایران شود و یا اینکه اگر ادعای گروهک تروریستی جیش‌العدل درباره شهادت وی درست باشد، پیکرشان تحویل مقامات ایرانی در کشور شود تا بتوان به قطعیت در این موضوع رسید.

انتشار روند آزادی مرزبانان زود است/هنوز عملیات آزادی مرزبانان تمام نشده است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور درباره تشریح روند آزادسازی مرزبانان ربوده شده ایرانی تصریح کرد: انتشار روند آزادی مرزبانان در این شرایط، زود بوده و بهتر است در زمان‌ها و مصاحبه‌های بعدی به آن اشاره شود.

جمعه‌ای خاطرنشان کرد: هنوز عملیات آزادسازی مرزبانان به پایان نرسیده و تازه چهار مرزبان کشورمان به این طرف مرز جمهوری اسلامی ایران وارد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هنوز مسائل زیادی درباره مرزبانان باقی‌مانده‌ است عنوان کرد: باید ابتدا فرایند آزادی مرزبانان کشورمان تکمیل شود.

جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌های معمول برای آزادی مرزبانان استفاده کرد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با اشاره به استفاده جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌های منطقه‌ای و ظرفیت‌های معتمدین محلی برا ی آزادی مرزبانان ایرانی تأکید کرد: برای آزادی و نجات مرزبانان کشورمان از تمامی ظرفیت‌های منطقه‌ای، معتمدین محلی و همه امکانات موجود استفاده شده است.

جمعه‌ای با اشاره به اینکه برای آزادی این مرزبانان به فرد خاصی تکیه نشده است بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای آزادی شهروندان و مرزبانان خود از همه نوع امکانات معمول و مرسوم استفاده کرده و می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    واقعا دلم میسوزه واسه خانواده این مرزبان که تا الان با این گزارشات صد بار مردنو زنده شدن، خداوند متعال بهشون صبر بده ایشالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس