وزارت اطلاعات روز یکشنبه در اطلاعیه ای از همه مسوولان، نهادها و دستگاه های اجرایی به ویژه مساعی مدیران، علما، و بزرگان استان مقاوم سیستان و بلوچستان که در ارتباط با آزادی این مرزبانان عزیز کمال همکاری را به عمل آورده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: به آگاهی ملت شریف ایران می رساند، به حول و قوه الهی و با عنایات حضرت ولی عصر (عج)، چهار نفر مرزبانان ربوده شده کشورمان، در تاریخ 17/1/93 آزاد و به میهن اسلامی بازگشتند.

در این اطلاعیه آمده است: وزارت اطلاعات، وظیفه خود می داند از همه مسوولان، نهادها و دستگاه های اجرایی و به ویژه، مساعی مدیران، علماء و بزرگان استان مقاوم سیستان و بلوچستان که در ارتباط با آزادی این مرزبانان عزیز کمال همکاری را به عمل آورده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نماید.

وزارت کشور امروز (یکشنبه) اعلام کرد که 4 مرزبان ایرانی ربوده شده به میهن بازگشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رامین حضرتی، سجاد زاهانی، جمشید دانایی فر، محمد نظامی و جمشید تیموری 5 مرزبان ایرانی شامگاه 17 بهمن ماه 1392 توسط گروهک تروریستی جیش العدل در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربوده شدند و به داخل خاک پاکستان انتقال یافتند.

گروهک تروریستی جیش العدل روز شنبه 19 بهمن ماه نیز با انتشار تصاویری، خود مسولیت ربودن این پنج مرزبان ایرانی را بر عهده گرفت.

جمشید دانایی فر یکی از این پنج مرزبان ربوده شده است که یکشنبه سوم فرودین ماه این گروهک تروریستی اعلام کرد وی را به شهادت رسانده است.

این مرزبان متولد 1366 در محمد آباد سیستان و بلوچستان است که پس از اخذ مدرک دیپلم از سه سال پیش در مرزبانی مشغول به خدمت بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر تبریز اوغلی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    یک نفر شهید شد. 34 نفر ترورست ازاد شد. دریغ از یه جو اقتدار در دولت سبد تدبیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس