کد خبر 297317
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی عملکرد مدافعان این تیم مقابل پاریسن ژرمن را مسخره آمیز خواند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال چلسی چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک در زمین پاریسن ژرمن تن به شکست داد.

ژوزه مورینیو در پایان بازی با انتقاد از عملکرد مدافعان تیمش گفت: گری کیهیل در پایان بازی گفت دفاع چلسی شلخته بود اما من می گویم مضحک. ما مقابل تیم بزرگی بازی کردیم که بازیکنان فوق العاده ای دارد به ویژه در خط حمله. شما از این بازیکنان انتظار گل های فوق العاده دارید اما گل هایی که آنها زدند فوق العاده نبود.

سرمربی چلسی افزود: گل اولی که آنها زدند در موقعیت ساده ای به ثمر رسید و مدافعان ما به بازیکن پاریسن ژرمن کمک کردند. در صحنه گل دوم هیچ بازیکنی در وضعیت خوبی قرار نداشت. این گل از سوی یکی از بازیکنان چلسی به ثمر رسید که این را باید به حساب بدشانسی گذاشت اما روش دفاعی بازیکنان ما در این صحنه خوب نبود. و سرانجام گل سوم که گری کیهیل از واژه شلخته استفاده کرد اما برای من مسخره بود.

مورینیو همچنین از عملکرد فرناندو تورس که در نیمه دوم جایگزین آندره شورله شد، ابراز نارضایی کرد.

وی گفت: من از عملکرد مهاجمان تیم راضی نیستم. بنابراین باید راه دیگری را امتحان می کردم. فوتبال یعنی گل زدن. این وظیفه بر دوش مهاجمان است؛ بر دوش مهاجمان واقعی. من می بایست روش دیگری را امتحان می کردم. وقتی شورله در زمین حضور دارد دست کم می دانیم که یک بازیکن بیشتر صاحب توپ است که می تواند به بازیکنان دیگر کمک کند. من فرناندو را وقتی به زمین آوردم که بازی یک بر یک مساوی بود و فکر کردم او می تواند نسبت به شورله عمق بیشتری به تیم ما بدهد. با حضور شورله تیم ما کنترل و مالکیت خوبی داشت اما عمق را از دست می داد و من فکر کردم تورس می تواند عمق بیشتری به تیم ما بدهد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    0 0
    تو هم عین قلعه نوعی بلد نیستی بازیکن عوض کنی. شورله به اون خوبی بازی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس