همزمان با بالا گرفتن احتمال حمله زمینی تروریست های تکفیری از مرز جنوبی سوریه با اردن با هدف سقوط دمشق، دولت اردن از تمامی رسانه های این کشور خواست از هرگونه انتشار اخبار مرتبط با حوزه نیروهای مسلح این کشور، پرهیز کنند.

گروه بین الملل مشرق - همزمان با بالا گرفتن احتمال حمله زمینی تروریست های تکفیری از مرز جنوبی سوریه با اردن با هدف سقوط دمشق و نیز پشتیبانی سرویس ها و ارتش های غربی و عربی و صهیونیستی از این طرح، اردن از تمامی رسانه های این کشور خواست از هرگونه انتشار اخبار مرتبط با حوزه نیروهای مسلح این کشور، پرهیز کنند.

دایره مطبوعات و انتشارات دولت اردن، با ارسال بخشنامه ای به دفاتر تمامی رسانه های اردنی، تأکید کرد: صاحبان امتیاز، سردبیران سایت های خبری و نویسندگان رسانه ها حق انتشار هیچ خبری درباره نیروهای مسلح اردن را بدون هماهنگی با منابع مسؤول ندارند.

این بخشنامه می افزاید: هیچ یک از اخبار منتشره در این حوزه، نباید هیبت نیروهای مسلح اردن را خدشه دار کند.

دولت اردن تصریح کرده است که از این پس، تمامی اخبار رسانه ها در حوزه نیروهای مسلح باید تنها با دستور مستقیم و صریح منابع مسؤول در فرماندهی کل منتشر شود و رسانه ها باید از پذیرش و نشر هر گونه مقاله یا کامنت مستقیم یا غیرمستقیمی بدون هماهنگی های قانونی قبلی خودداری کنند.

چند روز پیش، فایلی از جلسه سرّی مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی ترکیه در خصوص توطئه بهانه تراشی برای حمله زمینی به خاک سوریه فاش شده بود که نیروهای مسلح این کشور را در بهت فروبرده است.

اردن انتشار اخبار نظامی را ممنوع کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سهیل بشردوست ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    مورچه چیه که کله پاچش باشه؟!
  • مجید ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    این پادشاه اردن آشخور یقلوی هم نیست رفت کلاه سبز گذاشته خخخخخخ
  • مهدی ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    آیا زمان آن نرسیده است که دقیقتر به مقوله ای به نام «سفیانی» بیاندیشیم؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس