کد خبر 296755
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶

دبیرکل حزب الله، معادله سه گانه مقاومت، ارتش و ملت را عامل حفظ لبنان و جنوب این کشور دانست.

به گزارش مشرق، سیدحسن نصرالله، روز شنبه در آیین گشایش همایش فرهنگ و ادب جبل عامل و همچنین مراسم افتتاح سالن تئاتر پیروزی در روستای عیناثا در جنوب لبنان تاکید کرد که فقهای منطقه جبل عامل، در برابر صهیونیسم ایستادند و همواره مردم لبنان را به وحدت و مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیست فراخواندند.

سیدحسن نصرالله سپس چالش های فرهنگی و سیاسی پیشِ روی لبنان  را یادآوری کرد و گفت: برخی، همچنان وجود خطر صهیونیسم را نادیده می گیرند و این در حالی است که صهیونیسم تهدیدی مهم برای لبنان است.

وی همه شیوه های مقاومت را تجلی فرهنگ مقاومت دانست و گفت: از زمان شکل گیری رژیم صهیونیستی در منطقه، بحث درباره مقاومت، شروع شد؛ برخی نمی دانند که مقاومت لبنان، از سال 1948 شکل گرفته است، بدین معنا که مقاومت لبنان، از لحظه نخست ِ شکل گیری رژیم اشغالگر صهیونیستی، پایه ریزی شد.

دبیرکل حزب الله در ادامه تصریح کرد: مقاومتی که ما آن را باور داریم، با امکاناتی محدود، از جبل عامل آغاز شد و مرگ را بر شفا گرفتن از "اسرائیل" ترجیح داد. مقاومت، در جنوب لبنان، در برابر دشمن تسلیم نشد و به همین سبب ضربه زدن به مقاومت، به معنی ضربه زدن به ماهیت و هویت مقاومت است.

سیدحسن نصرالله سپس با انتقاد از کسانی که از شکست معادله سه گانه مقاومت، ارتش و ملت سخن می رانند، از آن ها خواست اگر دستاوردی جایگزین در چنته دارند، رو کنند و افزود: معادله سه گانه مقاومت، ارتش و ملت در حفاظت از لبنان و جنوب این کشور، عملکردی موفق داشت و این معادله، شکست ناپذیر است.

وی افزود: مقاومت، سخت و استوار خواهد ماند و از مردم لبنان محافظت و از دستاوردهای خود پاسداری خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان، از دستاوردهای مقاومت، همین را بس دانست که رژیم صهیونیستی اکنون دیگر نمی تواند به جنگ با مقاومت، به عنوان یکی از گزینه های خود بنگرد.

سیدحسن نصرالله تصریح کرد: مقاومت، قدرتمند بود و قدرتمندتر شد و به مرور زمان، قوی تر هم خواهد شد و پیروزی آفرین است. هرچند راهبرد مقاومت، بر پایه جنگ استوار نیست، اما همین راهبرد برای اشغالگران و متجاوزان، تابوت هایی چوبین ساخته است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    خداوند حافظ مقاومت وفرمانده شجاع اس باشد..مادرکنارتان هستیم ...
  • behzad ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    درود بر سید حسن ...انشاالله با دست ایشان و جوانان و رزمندگان ایران و اسلام اسراییل نابود میشه
  • جلال ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    فان الحزب الله هم الغالبون
  • یوسف ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    سلام سیدجان! ایقدر کدخداو بچه نامشروعش رو اذیت نکن!! گناه داره!!!!!! با لبخند سعی کن نگرانیهاشون رو برطرف کنی !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    لبيك يا نصرالله من سخنراني دیروز سید را گوش دادم. سید می گفت اگر تکفیری ها پیروز شوند همه را نابود می کنند. می گفت از احزاب اسلامی که در منطقه تحت تسلطه تکفیری ها هستند بپرسید که چه رفتاری با آن ها می کنند. بعد هم مثالی از عدم تحمل این تکفیری ها زد. وی النصره را با داعش مقایسه کرد که از همه چیز با هم برابر هستند فقط یکی از آن ها رهبرش ابوبکر بغدادی و دیگری عمر جولانی است. این همه همدیگر را تحمل نمی کنند و چه جوری با هم درگیر شدند.
  • محمد ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    گرگ لبخند سرش نمیشه! ای کاش یه عده از مسئولین ما هم می فهمیدند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس