کد خبر 29636
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴

فاصله گرفتن اين دو عکس از هم بايد کمتر از يک سال باشد.در اين دو عکس ، شهيد حاج عماد مغنيه و پسرش در کنار هم هستند ، با اين تفاوت که...

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، يکي از ويژگي هاي شهيد حاج عماد مغنيه اين است که حتي پس از شهادتش هم هاله اي از رمز و راز و ابهام  گرد هر چيزي که به ايشان مربوط مي شود را فر گرفته. مثلا هيچ کس تعداد فرزندان حاج عماد را نمي داند. در اين چند سالي که از شهادت ايشان مي گذرد ، آمار متفاوتي از فرزندان ايشان شنيده شده اما آن چه مهم است اين که جز يکي از آنان را عموم مردم نمي شناسند ، يعني همان آقازاده اي که در مراسم هفتم پدرش ، در جايگاه قرار گرفته و متني را قرائت کرد. اين جوان احتمالا آخرين فرزند حاج عماد است.

در زير دو تصوير را مي بينيد که در هر دوي آن ها ، پسر حاج عماد در کنار پدرش نشسته است. با اين تفاوت که جايگاه پدر در دو عکس تفاوت کرده. زمان ثبت دو عکس از هم به يک سال نمي رسد. در يکي ، پسر دست در گردن پدر انداخته و در ديگري ، دو روز مانده به اربعين شهادت پدرش ، کنار مزار او نشسته و قرآن مي خواند.

در سومين سالگرد شهادت آن سردار بي بديل مقاومت اسلامي لبنان و سرباز جان برکف نهضت روح الله ، براي او علو درجات و براي خانواده ي مقاوم و صبورش توفيق و سربلندي آرزو مي کنيم.

 پدر و پسر در کنار هم

پدر و پسر در جوار هم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس