ستاد امر به معروف باید از دستگاه قضایی مطالبه جدی داشته باشد/ غربی‌ها شهادت خلیلی و امثال او را بایکوت می‌کنند
سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید علی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مشرق با اشاره به شهادت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: اجتماع با شکوه مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار بیانگر حمایت مردم از انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و مسئولین نیز باید در این راستا احساس تعهد کنند.

وی با بیان اینکه من به همه نیروهای ارزشی و متدین حزب اللهی بخاطر وقوع چنین حادثه ای تسلیت می‌گویم، اظهار داشت: باید از چنین شهدایی که با مظلومیت و غربت و بخاطر احساس وظیفه و انجام تکلیف دینی دچار آسیب شده‌اند تجلیل و تکریم کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به اینکه موضوع در حد یک چاقو کشی ساده نبوده است، اظهار داشت: حالا که این حادثه منجر به قتل و شهادت این بزرگوار شده است همانطور که خانواده ایشان درخواست کرده اند، باید تجدیدنظری از سوی دادگاه صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: دستگاه های مختلفی از جمله نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی همگی در این زمینه نقش آفرینی می کنند و می توانند در جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی موثر باشند.

حسینی تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در اینگونه قضایا فعال باشد و از دستگاه قضایی مطالبه جدی داشته باشد.

ستاد امر به معروف باید از دستگاه قضایی مطالبه جدی داشته باشد/ غرب شهادت خلیلی و امثال او را بایکوت خواهد کرد

وی با بیان اینکه باید برای پیگری این مسائل ستاد امر به معروف و نهی از منکر تقویت شود، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت جدی وارد شود تا در آینده شاهد اینگونه برخوردها نباشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به تلاش غرب و دشمنان انقلاب برای تقدیر و تشکر از فتنه‌گران و آشوب‌گران به عنوان مدافعان حقوق بشر گفت: مجامع جهانی در راستای منافع قدرت های استکباری بزرگ گام برمی دارند و به بهانه های حقوق بشر به دنبال احیای این افراد هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سیاست های دوگانه غرب برای مردم آشکار شده است، عنوان کرد: اتفاقاتی که در فلسطین، افغانستان و پاکستان در جهت پایمال شدن حقوق مظلومین رخ می‌دهد نشانگر سیاست های دوگانه غرب است.

ستاد امر به معروف باید از دستگاه قضایی مطالبه جدی داشته باشد/ غرب شهادت خلیلی و امثال او را بایکوت خواهد کرد

حسینی در ادامه گفت: غرب به عنوان ابزار از "حقوق بشر" استفاده می کند و تنها در راستای رسیدن به اهداف سیاسی خود از آن دم می زند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه نباید بگذاریم این مسائل به فراموشی سپرده شود، گفت: یقینا غربی‌ها شهادت علی خلیلی و امثال او را بایکوت خبری می‌کنند و نمی گذارد صدای مظلومانه این شهید بزرگوار در مجامع جهانی منتشر شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محکومان فتنه 88، اظهار داشت: وقتی کاترین اشتون به ایران می آید هرگز به سراغ خانواده های شهدای هسته ای که مظلومانه توسط غربی‌ها به شهادت رسیدند و دست رژیم صهیونیستی به خون آنها آلوده است نمی رود و به سراغ زندانیان سیاسی و فتنه‌گران می رود.

حسینی در ادامه گفت: غرب هیچگاه از مواردی همچون شهادت دانشمندان هسته ای به عنوان نقض حقوق بشر یاد نمی‌کند و ما باید از ابزارهای اندکی که در اختیار داریم در راستای رساندن صدای مظلومانه این شهیدان به دوستداران انقلاب اسلامی استفاده کنیم و دست غرب و قدرت های بزرگ جهانی را که دم از حقوق بشر می زنند را رو کنیم.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    غرب؟؟؟ آیا غرب درک حقوق بشر افرادی مثل شهید خلیلی رو داره؟؟؟
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    اراذل و اوباش هم سیاسی شدند !
  • دشمن ارازل و اوباش ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    دستگاه قضایی باید حکم اعدام این ارازل را صادر کند تا رفقای انان حساب دستشان بیاید در غیر این صورت مردم باید حکم قصاص را اجرا کنند.
  • هادی ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    نه مهدی جان غرب فقط دنبال یه مشت آدم وطن فروشه که خاک وطنشونون رو به راحتی بفروشن از نظر اونا نرگس محمدی و سران فتنه آدمن امثال شهید خلیلی و هادی محبی فقط یه مشت لمپن و چماقدار هستن
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    آقای وزیر زمان وزارت خودشون چه کار کردند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس