دستگاه قضایی باید با قاطعیت عمل می‌کرد/ غرب از فتنه‌گران به عنوان مدافعان حقوق بشر تقدیر می‌کند و ما از امثال خلیلی‌ها غافل‌ایم
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در حاشیه مراسم تشییع شهید علی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مشرق با اشاره به شهادت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: چنین رخدادهایی واقعا باعث تاسف است و همچنین و همچنین برای مسئولین بایستی نگران کننده باشد زیرا کسانی که در جامعه ما آمر به معروف و ناهی از منکر هستند باید از سوی نظام و مسئولین مورد تشویق قرار بگیرند.

وی در ادامه تاکید کرد: نباید در جامعه اسلامی تعدادی ارازل اوباش این جرات را پیدا کنند که یک روحانی را به علت نهی از منکر اینچنین وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار دهند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه در این موضوع باید به ابعاد مختلفی توجه شود، گفت: در بحث شهادت این عزیز بزرگوار چند نکته باید مدنظر قرار بگیرد نکته اول اینکه دستگاه قضایی کشور باید با قاطعیت بیشتری عمل می کرد به طوری که تنبیه اینگونه افراد مانع از تکرار این جرم بشود.

وی افزود: مجلس باید قوانین اصل هشتم قانون اساسی را که مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است را وضع کند و قانون دقیقی برای آن تنظیم کند و به تصویب برساند.

شریعتمداری با بیان اینکه عدم پذیرش این عزیز بزرگوار از سوی برخی مراکز درمانی باعث تاسف است، اظهار داشت: وقتی علی خلیلی مجروح می شود به تعداد زیادی از مراکز درمانی تماس گرفته می شود ولی این مراکز از پذیرش وی خودداری می کنند و آنطور که یکی از خبرگزاری ها خبر داده بود نهایتا مجبور می شوند در یکی از مراکز خصوصی با واریز کردن هزینه ای بالا وی را بستری کنند.

دستگاه قضایی باید با قاطعیت عمل می‌کرد/ غرب از فتنه‌گران به عنوان مدافعان حقوق بشر تقدیر می‌کند و ما از امثال خلیلی‌ها غافل‌ هستیم

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: تمام مردم عزیز در مقابل شهادت چنین بزرگواری احساس مسئولیت می‌کنند نباید فضا به گونه‌ای باشد که یک مجری امر به معروف و نهی از منکر اینگونه از سوی اراذل مورد حمله قرار بگیرد و چنین اتفاقی روی دهد.

وی افزود: از سوی دیگر قوه قضائیه باید برای رسیدگی به اینگونه امور به خصوص موارد مرتبط به امر به معروف و نهی از منکر شعبه ویژه ای را تشکیل دهد.

دستگاه قضایی باید با قاطعیت عمل می‌کرد/ غرب از فتنه‌گران به عنوان مدافعان حقوق بشر تقدیر می‌کند و ما از امثال خلیلی‌ها غافل‌ هستیم

مدیرمسئول کیهان ادامه داد: موضوع نباید به دست برخی قضات که به جوانب مختلف موضوع آگاه نیستند بیفتد و باید اینگونه مسائل در دست قضات ویژه‌ای که آشنا به اینگونه مسائل هستند تمرکز پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان این مرز و بوم از فتنه گران و مزدوران به عنوان مدافعان حقوق بشر یاد می کنند و از آنها تقدیر و تشکر می کنند، گفت: افرادی که در کشور ما موجب آشوب و فتنه شدند و سران آنها دست به وطن فروشی زدند و دست‌شان به خون ملت آلوده است از سوی بیگانگان و دشمنان مورد تعریف و تمجید قرار می گیرند، اما ما در داخل کشور خودمان از نیروهای حرب اللهی که مجاهدانه در راستای احقاق حقوق مردم فعالیت می کنند غافل هستیم، درحالی که باید از این نوع افراد به نحو احسن حمایت و تقدیر و تشکر کنیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    خدا خیرت بده حاجی.
  • دانشجو ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    حاج حسین شریعت * مسلمان با غیرت
  • حاج سالار ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    اگه یک گزارش تفصیلی از کسانی کحه توی این چند ساله به خاطر عمل به وظیفه شرعی و انسانی امر به معروف و نهی همچون شهید خلیلی توسط ازاذل و اوباش و مخلین آسایش مردم مضروب و مجروح شدند تهیه کتید و نتیجه پرونده قضائی اونا رو هم بگید مشخص میشه که اقایون مسئول در مملکت اسلامی در پی احیاء واجب اسلامی هستند یا با مماشات باعث گسترش منکر شدن
  • جواد ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    برخورد با فاسدین اقتصادی و ارازل و اوباش و فتنه گران کله گنده آرزوی ماست ولی به گور خواهیم برد.
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    از قوه قضاییه تقا ضا داریم کسانی که طی 8سال گذشته اموال بیت امال را غارت کردن را تحت پیگرد قانونی قرار دهد
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    واقعا خدا خير بده به اين حاجي .واقعا لازم است براي اين موارد دادكاه هاي خاص تشكيل شود وقضات شريفي مانند اقاي مرتضوي رسيدكي كنند وهمانطور كه ايشان فرموده اند قضاتي اشنا به اين نوع مسايل هستند عهده دار امور باشندتابه كمك اين اقاي حاجي و در سايه دادكاه هاي خاص امثال اقاي بابك زنجاني به جهاد اقتصادي ادادمه دهند. شك نكنيد كه در اين ماجرا جورج سوروس وفتنه كران نقش داشته اند.
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    جناب ناشناس 17:47 شما بهتره برای احقاق حقتون، تشریف ببرید همون دادگاه های حقه ی صهیونیستی و آمریکایی. کاری به دادگاه های تشریفاتی ما نداشته باشید.
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    حرف حق میگی ولی منظورت باطله، باید با همه غارتگران بیت المال و فتنه گران (شامل آقازاده و غیره) از راست و چپ و وسط و قدیم و جدید برخورد بشه
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    نه فقط 8 سال، که 16 سال قبلی هم هست. پرونده ی کرسنت و دانشگاه آزاد هم در اولویت جدی هستند.
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    مدافعان نظام در چند جهت مظلوم واقع شده اند 1-از طریق نیش زبان ومسخره کردن منافقان وفاسقان 2-از طریق جوسازی و تحقیر حاسدان وفاسدان 3-از طریق اخم وبایکوت احمقان وجاهلان 4-تبلیغات دشمنان ازطریق رسانه ها جمع خبیثان همه باهم خباثت میکنند منافق وفاسق و حاسد وفاسد و احمق وجاهل مرتجع وغربزده از داخل ودشمن اصلی از خارج
  • قاسم ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    احسنت بر شريعت مداري كه در مدار ولايت مي چرخد
  • نفر ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    شما چرا از حقوق مسلمانهای چچن و تاتارستان دفاع نمیکنید..!!
  • ابوالفضل ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    ولایت مداری اصل مسلمانی است
  • درویش ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    وهابی های چچنی به ما چه ربطی دارند؟ اصلا روسیه چچن را شخم بزنه چه بهتر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس