کد خبر 29455
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۳

دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در پيامي به رهبر اخوان المسلمين پيروزي اخير مردم مصر در خلع ديکتاتور اين کشور را تبريک گفت.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، متن پيام محمد نبي حبيبي دبيرکل حزب موتلفه اسلامي خطاب به محمد بديع رهبر اخوان المسلمين به اين شرح است:

جناب آقاي محمد بديع
رهبر جماعت اخوان المسلمين مصر

سلام عليکم
پيروزي اوليه ملت مجاهد و مبارز و مسلمان مصر در بيرون کردن حاکم طاغوتي آن کشور را که مرهون ايستادگي و مقاومت ملت عزيز مصر و جوانان رشيد و مسلمان و عنايت الهي است، به شما تبريک مي گوئيم.

ملت مسلمان ايران در سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خود به خاطر پيروزي شما در مصر شادي مضاعف داشت زيرا سقوط رژيم مبارک را سرآغاز فروپاشي رژيم هاي وابسته عربي به غرب و صهيونيسم دانسته و منشاء تحولات جدي در خاورميانه مي دانيم.

مبارزات طولاني و مجاهدانه شما در طي دهه اخير که موجب دستگيري و شکنجه بيش از 30 هزار عضو جنبش اخوان المسلمين مصر توسط رژيم فرعوني مصر شده بود امروز به اولين هدف خود رسيد و همزمان سقوط مبارک با شهادت استاد حسن البناء دليل نقش روشن شما در انقلاب مصر است.

حزب موتلفه اسلامي ايران هدف شما در تحقق آزادي، کرامت، عزت و شرافت ملت مصر را که در سايه اسلام و حکومت اسلامي بدست خواهد آمد ارج مي نهد و بر اين باوريم که انقلاب مصر وارد مرحله حساسي شده که رعايت نکات زير براي به نتيجه رسيدن آن مفيد است.

1- آمريکا و اسرائيل و سران وابسته آنها در کشورهاي غربي در تلاشند انقلاب مردم مصر را مديريت کرده و به سوي اهداف خود منحرف نمايند. لذا لازم است ضمن حفظ هوشياري، فريب وعده هاي دروغين عوامل وابسته به رژيم گذشته و آمريکا را نخورده و تا پاکسازي حکومت از عوامل وابسته و مزدور بيگانه و ضد اسلام، مبارزه را ادامه دهند.

2- همراه سازي ارتش با ملت مصر و بازسازي اعتبار و عزت اسلامي و عربي آنان در دفاع از استقلال مصر و ملت مظلوم فلسطين با توجه به مواضع مردمي ارتش بايد در راس برنامه ها قرار گيرد.

3- حفظ وحدت و انسجام ملي گروه ها و احزاب و مردم مصر و ايجاد مرکز فرماندهي و شوراي انقلاب از همه گروه ها و احزاب ذي نفوذ براي هدايت و برنامه ريزي تداوم انقلاب و جلوگيري از هرج و مرج و مقابله با توطئه هاي دشمن و تثبيت شرايط ضرورتي اجتناب ناپذير است.

4- قطع ارتباط با اسرائيل غاصب و بازگشايي گذرگاه رفح براي شکستن حصر مردم مظلوم غزه اولين انتظار ملت هاي اسلامي از انقلاب مصر است.

5- ما و ملت ايران حمايت کامل خود را از انقلاب اسلامي مصر اعلام و در کنار شما تا پيروزي کامل خواهيم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس