کد خبر 291950
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۲

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که با اینکه دیگر بازیکن آزاد است اما همچنان برای این تیم به میدان می‌رود.

به گزارش مشرق، رضا حقیقی در مورد مشخص شدن تکلیف قراردادش با پرسپولیس گفت: درست است که یک سال دیگر از قراردادم با پرسپولیس باقی مانده اما با توجه به بندی که در قراردادم وجود داشت کمیته انضباطی اعلام کرد که بعد از پایان فصل بازیکن آزاد هستم.

وی ادامه داد: مگر می‌شود نخواهم برای پرسپولیس در 3 بازی پایانی لیگ بازی کنم، آن هم زمانی که جام جهانی در پیش است؟ هیچ‌کس با زندگی خودش بازی نمی‌کند. من زحمت کشیدم تا در تیم ملی جایگاهی کسب کنم پس خودم و پرسپولیس را خراب نمی‌کنم. باز هم تاکید می‌کنم که پرسپولیس را دوست داشتم، دارم و خواهم داشت. درست است که الان بازیکن آزاد هستم اما باز هم سرباز پرسپولیس هستم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: در 3 بازی باقی مانده با تمام قوا برای پرسپولیس به میدان می‌روم، هر چند می‌توانم این کار را انجام ندهم اما هر چه دارم می‌گذارم تا پرسپولیس موفق شود. باز هم می‌گویم گزینه اول، دوم و سوم من در ایران پرسپولیس است اگر کادر فنی مرا نخواست آن وقت تصمیم می‌گیرم ولی اگر پیشنهاد خارجی داشتم باید به من حق بدهید که برای آینده خودم تصمیم بگیرم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر پیشنهاد خارجی دارد، اظهار داشت: 6،7 پیشنهاد خارجی دارم که در میان آنها کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی هم هستند. در بین پیشنهادهای اروپایی هم لیگ معتبر قرار دارد و هم لیگ معمولی.

وی در واکنش به این شایعه که گفته می‌شود می‌خواسته برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا در می‌‌آید؟ اصلاً دوست نداشتم در شرایطی که پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد به تیم دیگری بروم. یکی از مشکلاتی که وجود دارد بحث حضور بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا یا اردوی تیم ملی است حالا چرا باید برای خودم دردسر بخرم؟ سری که درد نمی‌کند را چرا دستمال ببندم؟

حقیقی درباره اینکه آیا او هم مانند بازیکنان دیگر مشکل اتومبیل دارد یا خیر، گفت: مسئله ماشین من مانند ماشین دیگران نبود. زمانی که با پرسپولیس قرارداد بستم یک چک 300 میلیونی از رویانیان گرفتم. همان زمان رویانیان به من گفت چک را به نمایشگاه اتومبیل آقای X ببرم و ماشین را تحویل بگیرم. وقتی به نمایشگاه رفتم ماشین را گرفتم ولی آن آقا به من گفت تازمانی که چک نقد نشود سند ماشین را به نام من نمی‌زند و من هم قبول کردم چون نمی‌دانستم به مشکل می‌خورم.

وی ادامه داد: من ماشین را به فرد دیگری فروختم و که او هم نتوانست سند بزند حالا صاحب نمایشگاه حکم جلب و ممنوع الخروجی من را گرفته است. بنده خدا بیشتر از یک ماه هم به احترام من صبر کرد اما دیگر نتوانست تحمل کند.

حقیقی در واکنش به اظهارات محمد جمشیدی در مورد قراردادش عنوان کرد: جواب جمشیدی را نمی‌دهم و فقط می‌گویم مردم ما باهوش هستند و می‌دانند چه کسی عاشق پرسپولیس است و چه کسی نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    0 0
    رضا حقيقي جلوي تيمهاي باشگاهي ايران سوتي ميده چه برسه به ليگهاي معتبر اروپايي.خدا رو شكر تيم ملي هنوز انقدر بدبخت نشده كه رضا حقيقي هافبم وسطش باشه! اونم تو جام جهاني.رضا حقيقي همون به درد تيم ب ايران ميخوره كه كويت رو تو ايران به زور ببرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس