کد خبر 291020
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

عکس دسته‌ جمعی اسکار که در ظاهر خبر از صمیمیت ستاره‌های هالیوود می‌داد و توانست رکورد توئیت شدن در فضای مجازی را بشکند، سود فراوانی را راهی جیب کمپانی سامسونگ کرده است.

گروه فرهنگی مشرق - «مت گروئنینگ»، سازنده انیمیشن «خانواده سیمپسون‌ها» در توئیتر خود مطلبی تحت عنوان «داستان واقعی و زشت» پنهان در عکس دسته‌جمعی ستاره‌های هالیوود در مراسم اسکار روز یکشنبه منتشر کرده است که در کنار آن به جای این عکس، چهره‌ شخصیت‌های سیمپسون‌ از جمله «هومر» و «بارت» را جایگزین کرده است.

افشاگری خالق سیمپسون‌ها درباره اسکار

«گروئینگ» در این پست فاش می‌کند: حقیقتی که پشت این عکس نهفته است نه صمیمیت ستاره‌های هالیوود که سود فراوانی است که راهی جیب کمپانی سامسونگ شده است. به گفته سازنده سیمپسون‌ها، کمپانی سامسونگ خرسند از تبلیغاتی که برای او شده، 3 میلیون دلار به خیریه‌های فعال در مراسم اسکار کمک کرده است.
 
سامسونگ نیز در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از این مطلب آورده است: در حالی‌که یکی از اسپانسرهای اسکار بودیم و در این مراسم با شبکه ای‌بی‌سی همکاری داشته‌ایم، از اینکه «الن» (مجری اسکار) در لحظاتی که از خود و دیگر ستاره‌های اسکار عکس می‌گرفت و همه در مورد آن صحبت می‌کردند، گوشی سامسونگ را نیز شریک کرد بسیار خوشحالیم.
 
در ادامه این بیانیه‌ آمده است: سورپرایز بزرگ برای هر کس غیرمنتظره بودن کاری بود که «آلن» کرد.
 
روزنامه «وال استریت ژورنال» نیز در گزارشی، سودی از این نمایش عاید کمپانی «سامسونگ» شده، را بیش از 18 میلیون دلار برآورده کرده است.
 
این روزنامه در ادامه می‌نویسد: کمپانی «سامسونگ» به عنوان یکی از اسپانسرهای مراسم اسکار از سال 2009 تا 2013 میلادی حدود 24 میلیون دلار به برگزاری این مراسم کمک مالی کرده است.
 
در مراسم اسکار امسال که سحرگاه روز دوشنبه (به وقت ایران) در هالیوود برگزار شد، «الن دجنرس»، با گوشی سامسونگ خود عکسی دسته‌جمعی از خود و دیگر ستاره‌های موفق هالیوود چون «جنیفر لارنس»، «بردلی کوپر» و «براد پیت» گرفت که در سایت توئیتر، بیش از 3 میلیون و یکصد هزار بار توئیت دوباره شد و توانست رکورد جدیدی را در این سایت به ثبت برسانید.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    در دنیایی که رقابت عادلانه حرف اول را میزند نه رانت این عکس نشان از صمیمیت دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس