کد خبر 290726
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

هم‌تیمی سابق مایکل شوماخر که در روزهای گذشته برای عیادت از او به بیمارستان رفته بود، می گوید این راننده آلمانی به صحبت‌هایش واکنش نشان داده است.

به گزارش مشرق، فیلیپه ماسا راننده فرمول یک و دوست نزدیک شوماخر که در روزهای گذشته برای عیادت از او به بیمارستان رفته بود، می گوید این راننده آلمانی به صحبت‌هایش واکنش نشان داده است. هم تیمی سابق شوماخر در این باره به خبرنگاران گفت: «او خوابیده بود و من احساس خوبی داشتم چرا که وضعیت او طبیعی بود. مایکل با دهانش به صحبت های من واکنش نشان داد.»

ماسا در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «من درباره اتومبیل و تیم جدیدم با مایکل صحبت کردم. همچنین بارها از او خواستم که از جایش بلند شود. شوماخر مرد بسیار قدرتمندی است، او مرد بزرگی است و من واقعا امیدوارم که از جایش بلند شود و دوباره از زندگی اش لذت ببرد.»

فیلیپه ماسا در سال 2006 هم‌تیمی مایکل شوماخر در تیم فراری بود و در حال حاضر عضو تیم ویلیام مرسدس است.

مایکل شوماخر در تاریخ 29 دسامبر 2013 در حالیکه با پسر 14 ساله اش در کوه‌های آلپ به اسکی رفته بود، دچار حادثه شدیدی شد و به دلیل ضربه ای که به سرش وارد شد به کما رفت. با این حال ماه گذشته پزشکان او اعلام کردند که اسطوره اتومبیل‌رانی جهان با روند آرامی در حال بهبودی است.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    ایشالله شفا پیدا کنه
  • ماهور ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    الان یه آدم غیر معروف بود تا حالا اعضای بدنش رو بخشیده بودن
  • aras ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    شرایط اهدا عضو بسیار خاص و پیچدست جدای از اون رضایت شخص و خاونوادش نیازه الکی که نمیشه اعضای بدن یه فرد رو در آورد به کس دیگه ای داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس