کد خبر 288685
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲

اختلافات تروریستهای داعش و جبهه النصره با تعیین ضرب الاجل پنج روزه ابومحمد الجولانی ضد گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام به اوج خود رسید.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه المسله، ابو محمد الجولانی سرکرده جبهه النصره در سوریه داعش را تهدید کرد که اقدامات نظامی ضد آن در عراق و سوریه را در صورتی که از احکام شرعی سرباز زند تشدید خواهد کرد و پنج روز به آنها برای پاسخ دادن مهلت داد.

سرکرده جبهه تروریستی النصرة در یک فایل صوتی به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام 5 روز فرصت داد تا از احکام دادگاه‌های شرعی این جبهه پیروی کند.

"جولانی " که در سوگ یکی از رهبران گردان احرار الشام به نام "ابو خالد السوری" سخن می گفت اعلام کرد: اگر داعش حکم خدا را قبول نکند، امت با این فکر جاهلی متجاوز مبارزه خواهد کرد و آن‌ها را از همه مناطق و حتی از عراق اخراج خواهد کرد.

سرکرده جبهه تروریستی النصرة، همچنین از داعش خواست که مستندات و شواهد خود را به علمای معتبر و مورد تایید ارائه دهد و در مورد جنگ با دیگر گروه‌ها از آنها استفتا کند.این امر به اثبات نرسیده که بیشتر گروه‌هایی که با شما(داعش) مبارزه می‌کنند، گرفتار کفر شده‌اند، و هر آنچه که داعش مطرح می‌کند صرفا شبهات است.

الجولانی به گروه داعش پنج روز مهلت داد که پاسخ رسمی به طرح جدید بدهند و افزود: ما به مدت یکسال به تعدی های شما صبر کردیم و به خوبی شکستی که نیروهای ما در جبهه شرق(اشاره به بیرون کردن داعش از استان دیرالزور در شرق سوریه در دو هفته قبل) چشاندند واقف هستید.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس