کد خبر 288557
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید: شکایت‌هایی از ایرانسل وجود دارد که مورد بررسی قرار گرفته و استعلاماتی به عمل آمده و ما منتظر پاسخ استعلامات هستیم.

به گزارش مشرق، داوود محمدی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره پرونده‌های مورد بررسی در کمیته اقتصادی این کمیسیون اظهار داشت: در این کمیسیون پرونده بابک زنجانی و شکایت‌هایی از ایرانسل وجود دارد که مورد بررسی قرار گرفته که در مورد پرونده شکایت از ایرانسل باید بگویم استعلاماتی به عمل آمده و ما منتظر پاسخ استعلامات هستیم.

وی افزود: در زمینه پرونده بابک زنجانی قرار است گزارشی از بابت بررسی اصلاح ساختارها و اشکالاتی که در فرآیندها و سیستم‌ها وجود داشته و در واقع دلایلی که سبب به‌وجود آمدن چنین پدیده‌هایی می‌شود، تهیه شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 بر همین اساس تصریح کرد: این گزارش درباره نقاط آسیب‌پذیر و اشکالاتی است که در سیستم بانکی، نهادها، سازمان‌ها و سایر تشکیلات اجرایی و غیراجرایی وجود دارد و سبب به‌وجود آمدن پدیده‌هایی مانند بابک زنجانی می‌شود لذا ما در این گزارش این موضوعات را ارزیابی می‌کنیم تا به جای معلول‌ها با علت‌ها برخورد شود.

محمدی خاطرنشان کرد: پس از تهیه این گزارش در صحن کمیسیون این موضوع مطرح می‌شود و اگر اعضای کمیسیون اصل 90 به آن رأی دهد این گزارش در صحن علنی نیز قرائت خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس