کد خبر 288071
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲

تدوین همزمان فیلم تلویزیونی «نام و نام خانوادگی» توسط امیر رضا چهارراهی آغاز شد.

به گزارش مشرق، این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی ناصر روئین‌تن و کارگردانی مهدی رضازاده برای پخش از آنتن شبکه دو در حال تولید است.

روئین تن در این باره به فارس گفت: مضمون این تله‌فیلم که نگاهی طنز به جامعه دارد و با قلم محمد دیندار نوشته شده، درباره نام‌های خانوادگی است که معمولا در برخی موارد افراد را به دردسر می‌اندازد.

وی درباره داستان «نام و نام‌خانوادگی» گفت: این فیلم روایت زندگی دختر آقای مراد طلبکار است که در شرف ازدواج قرار گرفته است، اما هر بار به واسطه نام خانوادگی‌اش با مشکلات و ماجراهای تازه‌ای رو‌به‌رو می‌شود.

وی تصریح کرد: درست است که هویت انسان به اعمال و رفتار آن‌ها بستگی دارد، اما این فیلم طنز نشان می‌دهد که نام نیکو هم اهمیت بسیاری در روابط افراد دارد.

این تهیه کننده گفت: لوکیشن‌های فیلم انتخاب شدند و تصویربرداری این تله‌فیلم به‌طور کامل در شهر مشهد انجام می‌شود.

وی افزود: در این تله فیلم میرطاهر مظلومی در نقش مراد، نفیسه روشن، حامد وکیلی، علی زرینی، حلیمه سعیدی، ساقی زینتی، امین افلاکی، نفیسه ضرابی، شهرام صالحی، هادی آزادپور و مرتضی برهانی جلوی دوربین می روند.

به گفته روئین‌‌تن از دیگر عوامل این فیلم می توان به سعید سرابی مدیر تولید، ابراهیم رجبیان مدیر تصویربرداری، علی فلاح مدیر تدارکات، شاپور ترکمن‌سرابی طراح‌ گریم، رضا ثنایی برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان و جواد مختاری صدابردار  اشاره کرد.

این تهیه کننده افزود: اکنون بیش از 60 درصد این اثر تلویزیونی تصویربرداری شده و کار تا پایان سال تحویل شبکه دو سیما می‌شود.

{$sepehr_album_9921}

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    0 0
    از این فیلمای در پیتی مجددا
  • شهرزاد کریمی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    اگر داستان فیلم رو با دقت خونده بودی متوجه می شدی که اتفاقأ سوژه ی کار بسیار جالب و نو هستش و متاسفم برخی آدما قبل از دیدن یه فیلم یا خوندن یه کتاب یا شنیدن یه حرف یا تماشای یه نقاشی در مورد اون اثر یا فرد قضاوت می کنند. من که با توجه به موضوع فیلم و به خصوص اینکه یکی از دوستان همکلاسیم با همچین مشکل مشابهی مواجه بوده بی صبرانه منتظر تماشای این فیلم هستم و به بقیه دوستا و بستگانم هم سفارش می کنم تا این کار رو تماشا کنند، ناشناس عزیز! تو هم قبل از دیدن هیچ فیلمی در باره اون قضاوت نکن. چون همچین رفتاری با عقل و منطق جور در نمیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس