کد خبر 287306
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳

یک رسانه کویتی به نقل از منابع آگاه از حضور احمد الاسیر عنصر سلفی در القلمون سوریه و هماهنگی کامل وی با گردان های عبدالله عزام برای اعزام عوامل انتحاری به لبنان پرده برداشت.

به گزارش تسنیم،  روزنامه الرای کویت به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد: احمد الاسیر عنصر سلفی لبنانی اردوگاه عین الحلوه در صیدا را با همراه برخی از عناصر دیگر ترک کرده است و هم اکنون در منطقه القلمون سوریه حضور دارد.

این منابع افزودند: احمد الاسیر با ابو محمد الجولانی سرکرده جبهه النصره بیعت کرده و الجولانی وی را به عنوان سرکرده جبهه النصره در لبنان انتخاب کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند: آنچه این اطلاعات را تقویت می کند این است که بیشتر عملیات های انتحاری که اخیرا ضد حزب الله و منافع ایران در لبنان رخ داده از سوی طرفداران الاسیر که به همراه وی از لبنان خارج شده اند بوده است.همچنین وی جوانان ساکن اردوگاه های فلسطینی را جذب کرده است.

منابع فوق بیان کردند: بازجویی های به عمل آمده از افراد بازداشت شده وابسته به گردان های عبدالله عزام روشن ساخت که احمد الاسیر تشکیلات نظامی در منطقه القلمون به وجود آورده و هماهنگی کاملی با گردان های عبدالله عزام که از هیچ طرفی در نزاع میان جبهه النصره و داعش حمایت نکرده است دارد و این سبب بالا بردن توان وی برای اعزام عوامل انتحاری به لبنان شده است.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس