کد خبر 286825
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

رئیس فدراسیون والیبال از مشخص شدن تکلیف «لورنزو برناردی» جهت به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی والیبال تا روز جمعه دوم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه در روزهای گذشته رییس فدراسیون والیبال از به توافق رسیدن با لورزنو برناردی برای سرمربیگری تیم ملی والیبال خبرداده بود، امروز فدراسیون اعلام کرد که بنا به دلایلی هنوز قرارداد وی امضا نشده است و در حال بررسی کردن برخی موارد از جمله مدت زمان و چگونگی حضور وی در ایران می‌باشند.

در همین راستا محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما با "برناردی" شفاهاً در خصوص قبول مسئولیت سرمربیگری تیم ملی ایران به توافق کامل رسیدیم. اما با توجه به اینکه تیم او در مسابقات باشگاه‌های اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده، در صورتی که جواز حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان (که از 6 تا 11 می در بتیم برزیل برگزار می‌شود) را به دست آورد، ما فاصله کمی (عملا یک هفته) تا مسابقات لیگ جهانی (که 26 می آغاز می‌شود) خواهیم داشت. این موضوع مهمی است و ما در حال بررسی این موضع و چگونگی حضور وی در تمرینات هستیم. چرا که ما چند دیدار تدارکاتی پیش از لیگ جهانی خواهیم داشت. پس با توجه به این موضوعات می بایست عجله نکنیم و بهترین و سنجیده ترین تصمیم را بگیریم.

وی افزود: با این اوضاع و چند جلسه‌ای که با "برناردی" صحبت کردم در نهایت به این نتیجه رسیدیم که همه شرایط را مجدداً بررسی کنیم و جمع بندی نهایی را روز جمعه انجام دهیم تا تکلیف کار وی کاملا مشخص شود. جمعه یا با "برناردی" قرارداد امضا می کنیم و یا سریعاً به سراغ گزینه های دیگر خود می رویم.

اولویت ما دفاع از منافع ملی است و در این شرایط ما باید با حوصله و تدبیر از شرایط بهره گیریم و بهترین انتخاب موجود خود را انجام دهیم تا بتوانیم به بهترین نتیجه هم برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس