کد خبر 286272
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

همسر خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور در ایران تجربه خوبی در زندگی من محسوب می شود و با خاطره ای خوش این کشور را ترک می کنم.

به گزارش مشرق، روبرتا برنویی همسر سرمربی سابق والیبال ایران افزود: زندگی در ایران برایم جالب بود و با آن چیزی که قبل از آمدن در باره اش فکر می کردم، بسیار متفاوت بود.

وی با بیان اینکه زمانی که هدایت تیم ملی والیبال ایران را به ولاسکو پیشنهاد دادند و قرار شد به ایران سفر کند، در اینترنت در باره فرهنگ، سنت ها و مواردی که یک فرد برای سفر به ایران باید آنها را بداند مانند پوشش و نحوه رفتار، جستجو کردم، خاطر نشان کرد: اطلاعات زیادی به دست آوردم اما برخی از این اطلاعات با زندگی در ایران متفاوت بود.

همسر سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: وقتی وارد ایران شدم و با افراد مختلف برخورد و با آنان ارتباط برقرار کردم، متوجه شدم بسیاری از اطلاعات موجود در اینترنت در باره ایرانیان نادرست است و فرهنگ ایران و ایتالیا نیز بسیار به هم نزدیک است.

وی تاکید کرد: یکی از ویژگی های مردم ایران این است که برقراری ارتباط با آنان بسیار ساده است و بدون اینکه به زبان و فرهنگ آنان مسلط باشی، می توانی با آنان در خیابان و بازار ارتباط برقرار کنی و نسبت به یکدیگر نیز درک متقابل داشته باشید.

روبرتا برنویی افزود: من کمتر از سه سال در ایران زندگی کردم و نمی توانم بگویم اینجا مثل وطن من است، اما در ایران راحت زندگی کردم و مشکل خاصی نداشتم.

وی که به همراه همسرش (خولیو ولاسکو) بامداد روز دوشنبه تهران را به مقصد ایتالیا ترک می کند، در پاسخ به این سئوال که دوست دارد دوباره با همسرش به ایران بازگردد، گفت: هر جا خولیو برود من هم با او خواهم بود. فعلا مقصد ما ایتالیا و سپس آرژانتین است و اگر روزی دوباره به ایران بازگردد، حتما مخالفتی نخواهم کرد، زیرا خاطره خوشی از ایران در ذهن خود دارم.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال که ازسال 1389هدایت این تیم را بر عهده داشت، بامداد فردا دوشنبه ایران را ترک می کند ولورنزو برناردی که 12 سال شاگرد ولاسکو در تیم ملی والیبال ایتالیا بوده است، جایگزین وی خواهد شد.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال درحال حاضر هدایت یک تیم باشگاهی از لهستان را بر عهده دارد که هم اکنون در جمع چهار تیم برتر اروپا قرار دارد.

تیم ملی والیبال ایران سال آینده سه رویداد مهم شامل لیگ جهانی والیبال، بازی های آسیایی کره جنوبی و مسابقات قهرمانی جهان سال 2014 لهستان را در پیش رو دارد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    خانم برنویی ممنون از حسن نظرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس