کد خبر 286031
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

با آغاز جلسه محاکمه رئیس‌جمهور برکنارشده مصر و حضور متهمان در قفس شیشه‌ای مخصوص در دادگاه، ارتباط برقرار کردن هیأت قضایی دادگاه با متهمان مشکل‌ساز شد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «الیوم السابع» نوشت: با آغاز جلسه محاکمه «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر و تعدادی از رهبران اخوان به اتهام جاسوسی برای طرف های خارجی حضور متهمان در قفس های شیشه‌ای مشکل ساز شد که منجر به توقف جلسه دادگاه شد.

بر اساس این گزارش به محض اینکه میکروفون متهمان در درون قفس روشن شده بود مرسی گفته : الحمد لله الحمد لله و رو به فرزند خود اسامه کرده و حال او را جویا شده است.

در پی این حالتی از هرج و مرج بر جلسه دادگاه حکم فرما شده و «شعبان الشامی» رئیس دادگاه اقدام به ثبت حضور متهمان کرده بدون آنکه پاسخ آنها را از قفس اتهام بشنود که اعتراض «کامل مندور» یکی از اعضای هیأت دفاع را به همراه داشته و به کناره گیری هیأت دفاع از ادامه محاکمه  و درخواست برای برداشتن قفس شیشه‌ای منجر شده است..

قاضی نیز تأکید کرده که با وجود روشن بودن میکروفون‌ها متهمان علاقه‌ای به پاسخگویی ندارند که بلتاجی فریاد زده صدایی از بیرون شنیده نمی‌شود.

رئیس جمهور برکنار شده مصر به همراه رهبران اخوان برای محاکمه به اتهام جاسوسی برای طرف‌های خارجی وارد آکادمی پلیس قاهره شد و جلسه دادگاه به اتهام جاسوسی برای طرف‌های خارجی ساعتی پیش آغاز شد بود.

پیش‌ از این هیأت دفاع مرسی نیز به قرار گرفتن متهمان در قفس شیشه‌ای اعتراض کرده زیرا وجود چنین قفسی ارتباط برقرار کردن وکلا با موکلینشان را دچار مشکل می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس