گروه اقتصادی مشرق -شرکت همراه اول بابت بهرهمندی مشترکان از سرویس آوای انتظار، امکانات سادهای در نظر گرفته است: از طریق شماره گیری *111*22# و یا ارسال کد آهنگ مورد نظر از طریق پیامک به شماره 8989.
با اجرای دستورالعملهای فوق، فورا سرویس آوای انتظار ، فعال شده و 300 تومان از اعتبار مشترک کسر میشود.
البته این 300 تومان، اعتبار 30 روزه است و پس از این مدت، در صورت موافقت مشترک شرکت همراه اول به طور خودکار با کسر 300 تومان دیگر سرویس آوای انتظار مشترک را به مدت یک ماه دیگر تمدید میکند.
"اولین پیغام جهت شروع دوئل غیر فعال کردن آوای انتظار "
این روال، هر ماه تکرار میشود یعنی همراه اول با کسر 300 تومان از حساب مشترک، سرویس آوای انتظار وی را به مدت یک ماه دیگر تمدید میکند، مگر آن که مشترک با ارسال عدد 5 به شماره 8989 خواستار توقف این سرویس شود که مشکل اصلی از این مرحله شروع میشود.
متاسفانه آنطور که مخاطبان مشرق گزارش دادهاند، شرکت همراه اول به پیامکهای انصرافی مشترکان توجهی نمیکند و مجددا سرویس آوای انتظار آنها را تمدید کرده و 300 تومان از حساب آنها میکاهد.
بنابر تصاویر ارسالی مخاطبان، برخی مشترکان دهها بار درخواست انصراف خود را از طریق پیامک به اطلاع سیستم میرسانند، اما همچنان سرویس آوای انتظار آنها تمدید شده و 300 تومان به حساب همراه اول میافزاید.
با یک حساب ساده میتوان رقم میلیونی و شاید هم میلیاردی درآمد همراه اول از چنین سرویسهای تحمیلی را به دست آورد.
"فارسی و انگلیسی فرستادن عدد هم تفاوتی ندارد؛300 تومان بالاخره کسر میشود"
حال اگر فقط ده میلیون نفر این درخواست را از این اپراتور داشته باشند،با یک حساب سرانگشتی این اپراتور از این" امکان تحمیلی" میلیاردها تومان به جیب میزند!
با اجرای دستورالعملهای فوق، فورا سرویس آوای انتظار ، فعال شده و 300 تومان از اعتبار مشترک کسر میشود.
البته این 300 تومان، اعتبار 30 روزه است و پس از این مدت، در صورت موافقت مشترک شرکت همراه اول به طور خودکار با کسر 300 تومان دیگر سرویس آوای انتظار مشترک را به مدت یک ماه دیگر تمدید میکند.
"اولین پیغام جهت شروع دوئل غیر فعال کردن آوای انتظار "
این روال، هر ماه تکرار میشود یعنی همراه اول با کسر 300 تومان از حساب مشترک، سرویس آوای انتظار وی را به مدت یک ماه دیگر تمدید میکند، مگر آن که مشترک با ارسال عدد 5 به شماره 8989 خواستار توقف این سرویس شود که مشکل اصلی از این مرحله شروع میشود.
متاسفانه آنطور که مخاطبان مشرق گزارش دادهاند، شرکت همراه اول به پیامکهای انصرافی مشترکان توجهی نمیکند و مجددا سرویس آوای انتظار آنها را تمدید کرده و 300 تومان از حساب آنها میکاهد.
بنابر تصاویر ارسالی مخاطبان، برخی مشترکان دهها بار درخواست انصراف خود را از طریق پیامک به اطلاع سیستم میرسانند، اما همچنان سرویس آوای انتظار آنها تمدید شده و 300 تومان به حساب همراه اول میافزاید.
"جواب همراه اول به درخواست مشترک برای غیر فعال شدن آوای انتظار"
با یک حساب ساده میتوان رقم میلیونی و شاید هم میلیاردی درآمد همراه اول از چنین سرویسهای تحمیلی را به دست آورد.
"فارسی و انگلیسی فرستادن عدد هم تفاوتی ندارد؛300 تومان بالاخره کسر میشود"
حال اگر فقط ده میلیون نفر این درخواست را از این اپراتور داشته باشند،با یک حساب سرانگشتی این اپراتور از این" امکان تحمیلی" میلیاردها تومان به جیب میزند!
"پایان ماجرا ،همراه اول برنده دوئل ،300 تومان به جیب اپراتور رفت"
بنابراین ضروری است شرکت همراه اول نسبت به اصلاح سیستم خود اقدام کند تا
همانطور که برای اشتراک سرویس آوای انتظار، فورا به پیام مخاطب جامعه عمل
پوشانده میشود، به درخواست قطع اشتراک نیز با همان سرعت، پاسخ داده شود.