عليرضا افتخاري استاد آواز موسيقي اصيل ايراني شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در مرکز همايش هاي صداوسيما و با حضور مديران، سردبيران و خبرنگاران اصحاب رسانه برگزار شد، به گرمي آقاي احمدي نژاد را در آغوش کشيد و گفت: آقاي رييس جمهور دوستت دارم.

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، اين استاد موسيقي و خواننده مشهور کشور باتبريک روز خبرنگار به تمامي اصحاب قلم افزود: اين حرف را ازروي خودستايي و تکلف نمي گويم بلکه ازدلم برخاسته و حرف دل من است.
افتخاري نقش آقاي احمدي ن‍‍زاد در ارتقاء سطح نفوذ ايران درتحولات بين المللي و نيز رشد و بالندگي فرهنگ ايران اسلامي درجهان را ستود و خطاب به رييس جمهوري گفت: شما رييس جمهور شجاعي هستيد بدانيد امروز چشم 6 ميليارد انسان به شما است.
وي خطاب به رييس جمهوري گفت : آقاي احمد نژاد زماني که رييس جمهور شديد خيلي جوان بوديد و اکنون کمي پيرشديد اما مرحبا برشما.
افتخاري دو قطعه موسيقي دروصف عروج مردان خدا و شهدا به ويژه خبرنگاران شهيد سرود که با استقبال گرم شرکت کنندگان دراين مراسم مواجه شد.
افتخاري درپايين سن محمود احمدي نژاد رييس جمهوري را درآغوش گرفت و مراتب قدرداني خود را ازاين رييس جمهور مردمي و دوستدار فرهنگ و هنر ايران اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس