کد خبر 2850
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۹

معاون امور بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي گفت: خبرنگاراني که امروز در زندان بسر مي‌برند، اطلاعات ناموسي نظام را به بيرون انتقال داده اند و به همين دليل امروز يا به آن سوي مرزها فرار کرده اند يا به اين جرم در زندان بسر مي برند.

به گزارش مشرق، شبکه ايران نوشت: حميدرضا ترقي، معاون امور بين الملل حزب موتلفه در آئين گراميداشت روز خبرنگار که با حضور خبرنگاران روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها در هتل هويزه تهران برگزار شد، اظهار داشت: مفهوم آزادي خبري اين نيست که اسرارخانوادگي نظام را افشا کنيد و ازنقاط ضعف وآسيب پذير نظام رونمايي کرده وزمينه سلطه بيگانگان را با ارائه اطلاعات به آنها فراهم کنيد.
وي ادامه داد: انتقال اخبار که نشان دهنده ضعف نظام به دشمن است خيانت به کشور است و خبرنگاراني که اين اسرار و اطلاعات ناموسي را به بيرون نظام انتقال دهند خيانتکار هستند.

برخي خبرنگاران مانند زنبور و برخي مانند مگس هستند
بر پايه گزارش مهر، معاون امور بين الملل حزب موتلفه گفت: برخي خبرنگاران مانند زنبور عسل هستند وهرکجا که بنشينند توليدشان نيز عسل است و برخي خبرنگاران مانند مگس اند و فقط روي زخم ها مي نشينند و فقط بدنبال زخم‌ها هستند.
وي با بيان اينکه ما اصراري نداريم زخم‌ها و ضعف‌ها مطرح نشود، افزود: اما انتقال اخبار ضعف هاي نظام به دشمن خيانت است و مانند اين است که کسي عکس هاي خانوادگي و اسرار خانوادگي شما را منتشر کند و خبرنگاراني که اطلاعات ناموسي نظام را منتشر مي کنند خيانتکارند.

خيانت خبرنگاران فراري به ملت
ترقي با اشاره به اينکه خبرنگاراني که به دشمن پناه مي‌برند در خدمت اميال و خواسته‌هاي خود و دشمن هستند افزود: آنان کساني هستند که درون خانواده بزرگ ايران زندگي کردند و براي آن ارزشي قائل نيستند و اطلاعات مربوط به نواميس ملي ما را به دشمن انتقال دادند و اين خيانتي آشکار و فراموش نشدني است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس