کد خبر 284825
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴

رئیس رسانه ملی گفت: جوانان و نسل سوم انقلاب‌اند که گزینه روی میز ملت ایران و بازوی پرتوان نظام در دفاع از آرمان شهدا به شمار می‌روند.

گروه فرهنگی مشرق - عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی در تجمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان امام اصفهان با تجلیل از 23 هزار شهید استان اصفهان و حق‌شناسی مردم فداکار و شهید پرور این استان گفت: امسال بیش از گذشته چشم دنیا به این راهپیمایی دوخته شده بود و شما مردم آگاه و بابصیرت نشان دادید که تهدیدات و تحریم‌ها هرگز نمی‌توانند ملت ایران را از آرمان‌های انقلاب جدا کنند. شما انقلاب را مانند فرزندی در آغوش گرفتید و با همه وجود آن را محافظت کردید.
 
وی با اشاره به تبلیغات وسیع شبکه‌های ماهواره‌ای در طول سالیان گذشته گفت: دشمنان انقلاب به این وسیله تلاش کردند تا بین نسل‌های جدید و آرمان‌های اولیه انقلاب شکاف ایجاد کنند و امروز این جوانان و نسل سوم انقلاب‌اند که گزینه روی میز ملت ایران و بازوی پرتوان نظام در دفاع از آرمان شهدا به شمار می‌روند.
 
ضرغامی آزمایش موفق موشک دوربرد و تبریک رئیس جمهور را پاسخی قاطع به یاوه‌ سرایی‌های دشمن دانست و گفت : حضور پرشکوه و استثنایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن آمریکا را تحقیر کرد.
 
رئیس رسانه ملی با اشاره به جنایات کم‌نظیر گروه‌های تکفیری در سوریه گفت: بدون تردید پشتیبانی و حمایت آمریکا عامل اصلی این جنایت‌های ضدبشری است. در صورت قطع این حمایت‌ها و نیز عدم پشتیبانی ارتجاع منطقه ، یک تیپ از لشکر صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان می‌تواند این تروریست‌ها و قداره‌بندهای جنایتکار را نابود سازد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس