کد خبر 284665
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از رونمایی سامانه‌های جدید موشکی و راداری در 29 فروردین 93 خبر داد.

به گزارش مشرق ، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور در جمع خبرنگاران، حضور مردم در راهپیمایی امسال را بسیار باشکوه توصیف کرد و گفت: این حضور بهترین پاسخ به تهدیدات دشمنان است.

وی افزود: دشمن تنها چیزی که در قبال ملت ایران نمی‌تواند تحریم کند، اراده این مردم است که اراده این ملت نیز گفت‌وگو، استدلال و منطق است.

اسماعیلی پیام ملت ایران را صلح، اسلام‌خواهی و ظلم‌ستیزی عنوان کرد و گفت: آنچه که دشمن می‌خواهد از ما بگیرد، اسلام است و انرژی هسته‌ای و دیگر حرف‌ها، سخنان بیخودی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی همچنین گفت: در 29 فروردین سال آینده، سامانه‌های جدید پدافندی در حوزه های موشکی و راداری رونمایی خواهد شد.

اسماعیلی درباره آزمایش‌های موشکی در نیروهای مسلح نیز تصریح کرد: ما همیشه در حال آزمایش موشکی هستیم که این موشکها برای ما مانند یک نسیم خُنک ولی برای دشمنان مانند تیرهای سنگینی است که به چشمشان اصابت می‌کند.

اسماعیلی افزود: سامانه موشکی ارتفاع پایین نیز در مراحل نهایی خود قرار دارد که در 29 فروردین رونمایی خواهد شد. سامانه راداری نیز یک سامانه تاکتیکی و مانند چشم غیرفعال است.

وی در پایان پیرامون اخطار به هواپیماهای بدون سرنشین نیز گفت: ما زمانی به آنان اخطار می‌دهیم که این هواپیماها به مرزهای ما نزدیک شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    0 0
    باور 373 است یا چیز دیگه ای؟
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    سامانه موشکی ارتفاع پایین حرز نهم با نامی جدید!
  • افشین تهران ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    نه برای شما مرض دهم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس