کد خبر 284394
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

یکی از تروریست های استرالیایی که تحت نظارت دائمی مسئولان امنیتی این کشور قرار داشت با استفاده از گذرنامه برادر خود به سوریه سفر کرد تا به گروه های تروریستی بپیوندد.

فرار تروریست استرالیایی به سوریهبه گزارش مشرق، پایگاه الشرق الاوسط، منابع استرالیایی اعلام کردند: خالد شروف شهروند 31 ساله استرالیایی موفق شده با گذرنامه برادرش از طریق فرودگاه سیدنی برای جنگیدن در کنار تروریست های سوری عازم سوریه شود.

این منابع اعلام کردند: مسئولان استرالیایی گمرک فرودگاه، نیروهای امنیتی و پلیس را در فرار خالد شروف مقصر دانسته اند و آن را به مثابه رسوایی بزرگ امنیتی دانسته اند.

منابع استرالیایی افزودند: خالد شروف  به سبب دخالت در برنامه ریزی برای انجام اقدامات تروریستی در استرالیا به چهار سال حبس متهم شد و از  سال 2005 تا2009 در زندان به سر برده است و هنگامی که آزاد شد به طور شبانه روزی تحت مراقبت های ویژه امنیتی قرار

خالد شروف به سبب دخالت در برنامه ریزی برای انجام اقدامات تروریستی در استرالیا به چهار سال حبس متهم شد و از سال 2005 تا2009 در زندان به سر برده است و هنگامی که آزاد شد به طور شبانه روزی تحت مراقبت های ویژه امنیتی قرار داشت و گذرنامه وی مصادره و ممنوع السفر بود.
داشت و گذرنامه وی مصادره و ممنوع السفر بود.

خاطرنشان می شود که مسئولان استرالیایی از افزایش تعداد استرالیایی که در کنار گروه های مسلح می جنگند و بازگشت آنها به داخل این کشور پس از کسب مهارت های تروریستی ابراز نگرانی کرده بودند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    سوسک توله
  • محمد ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    آره ما هم باور کردیم.... فرستادنش سوریه تا از شرّش خلاص بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس