در روزی که پرسپولیس در شیراز از جاده قهرمانی منحرف شد، استقلال و فولاد با شکست حریفان خود یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ سیزدهم نزدیک تر شدند.

توقف نابهنگام اعتصاب‌گران/ سبقت از مدعیان با چپ‌کردن سایپا +جدول
گروه ورزشی مشرق - عصر امروز (یکشنبه) با انجام 5 بازی پرونده هفته بیست و ششم لیگ برتر با ردو بدل شدن 13 گل بسته شد.
در این هفته از میان 6 تیم مدعی قهرمانی پرسپولیس در خانه فجر متوقف شد و تراکتورسازی برابر نفت متحمل شکست سنگینی شد تا استقلال و فولاد همچنان به رقابت پایاپای خود در صدر جدول ادامه دهند. تیم فوتبال سپاهان هم روز جمعه با فتح دربی اصفهان به رده چهارم رسیده بود.
گزارش مشرق از بازیهای هفته بیست و ششم لیگ برتر را در زیر بخوانید:

** انحراف نابهنگام اعتصاب گران از جاده قهرمانی (گزارش کامل بازی)

تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد شیرین برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم دوباره در کورس قهرمانی قرار گرفت اما به دلیل اعتصاب 3 روزه بازیکنانش در هفته گذشته که بسیار هم خبرساز شده بود نتوانست با تمرین کامل به شیراز برود و در روزی که سایر مدعیان بازیهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند با نتیجه 1-1 برابر فجر شهیدسپاسی متوقف شد تا اختلافش با صدر به 5 امتیاز برسد. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار)

توقف نابهنگام اعتصاب‌گران/ سبقت از مدعیان با چپ‌کردن سایپا +جدول

** استقلال با 2 گل ویژه به صدر برگشت (گزارش کامل بازی)

یکی از بازی های مهم این هفته را استقلال و سایپا در آزادی برگزار کردند. استقلال پس از حذف در آزادی مقابل مس کرمان قعرنشین با احتیاط پا به این دیدار گذاشت و در پایان این شاگردان قلعه نویی بودند که با دو گل ویژه به برتری رسیدند؛ ویژه از آن جهت که آرش برهانی صدمین گل خود را با پیراهن استقلال زد و کبه مهاجم خارجی استقلال هم اولین گل خود را برای آبی پوشان به ثمر رساند. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار)

توقف نابهنگام اعتصاب‌گران/ سبقت از مدعیان با چپ‌کردن سایپا +جدول
امتیازات استقلال با این برد به عدد 50 رسید و به صدرنشینی دوساعته فولاد پایان داد. فولاد صرفا بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال دوم است.

** نفت بازی 6 امتیازی را از تراکتور برد

تیم نفت تهران که در هفته گذشته در بندرانزلی با دو گل مغلوب ملوان شده بود برای باقی ماندن در کورس باید تراکتورسازی یکی از فینالیستهای جام حذفی را قربانی می کرد و شاگردان یحیی گل محمدی به خوبی توانستند از پس حریف قدر خود بربیایند و با 3 گل شاگردان تونی اولیویرا را درهم کوبیدند تا یک دیدار 6 امتیازی را برده باشند چرا که تراکتور با این باخت عملا از جمع مدعیان قهرمانی خارج شد و نفت با 46 امتیاز به رده سوم بازگشت تا حساسیت بالای جدول بیشتر شود. 

توقف نابهنگام اعتصاب‌گران/ سبقت از مدعیان با چپ‌کردن سایپا +جدول

** صدرنشینی 2 ساعته فولاد با گل دقایق پایانی 

تیم فولاد که امروز پیش از استقلال به میدان رفته بود در اهواز پذیرای ملوان یکی از تیمهای خوب لیگ قرار گرفت و در پایان موفق شد با تک گل دیرهنگام مهرداد جماعتی به پیروزی برسد و به صدر جدول تکیه بزند اما این صدرنشینی 2 ساعته با شکست 2-0 سایپا برابر استقلال دوام نیاورد و فولاد با 50 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در همان رده دوم ایستاد.

توقف نابهنگام اعتصاب‌گران/ سبقت از مدعیان با چپ‌کردن سایپا +جدول

** رقابت داغ در قعر جدول برای فرار از سقوط

در حال حاضر 5 تیم برای برای فرار از سقوط قطعی دست و پا می‌زنند. مس کرمان با تساوی مقابل گسترش فولاد سقوط خود را به دسته پایین‌تر تقریبا قطعی کرد مگر این که معجزه ای رخ بدهد، این در حالی است که فجرسپاسی هم با از دست دادن فرصت پیروزی مقابل پرسپولیس 21 امتیازی شد تا برای 4 بازی بعدی به دنبال معجزه باشد. در حال حاضر داماش، راه آهن و ذوب آهن هم تیم‌هایی هستند که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کنند.  از شواهد و قرائن اینطور برمی‌آید از دو تیم مس و فجر دیگر آبی گرم نمی شود و سقوط‌کننده‌ سوم را باید از بین داماش، ذوب آهن و راه آهن انتخاب کرد. البته تیم سوم در پلی‌آف با تیم سوم لیگ دسته اول بازی می‌کند.

توقف نابهنگام اعتصاب‌گران/ سبقت از مدعیان با چپ‌کردن سایپا +جدول

به گزارش مشرق، در پایان هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر جدول گلزنان تغییر چندانی نکرد اما جدول رده بندی تکانی خورد که به همراه برنامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر در زیر می بینید:

نتایج کامل هفته بیست و ششم لیگ برتر

{$sepehr_album_9498}

برنامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر

توقف نابهنگام اعتصاب‌گران/ سبقت از مدعیان با چپ‌کردن سایپا +جدول

جدول رده بندی لیگ برتر

{$sepehr_album_9496}

جدول گلزنان لیگ برتر


{$sepehr_album_9497}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    عالی بود
  • آرش نیکخو ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خلیج همیشه فارس=استقلال همبشه سرور پرسپولیس.
  • علی لابی ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    خواهشمندم داوریهای بودار وحمایتهای همه جانبه فردوسی پور از لابی بررسی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس