کد خبر 283621
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باشگاه استقلال خوزستان با انتقال من به استقلال به صورت قرضی موافقت اولیه خود را اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، در مورد شرایط استقلال خوزستان و شایعاتی که در مورد حضور او در تیم استقلال به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا شنیده می‌شود، صحبت‌های زیر را انجام داد.

*بازی روز گذشته مقابل صبای قم که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، چطور بود؟

بازی بسیار حساس بود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. درگیری بین بازیکنان دو تیم بسیار زیاد بود و فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود. با توجه به نزدیکی امتیازات ما و صبا هر تیمی که شکست می‌خورد فاصله می‌گرفت به همین خاطر فکر می‌کنم تساوی راضی‌کننده بود.

*فکر می‌کنی با این شرایط استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند؟

روی کاغذ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. هنوز روی کاغذ بقای ما قطعی نشده اما شرایط‌مان خوب است و فکر نمی‌کنم خطری مبنی بر سقوط ما را تهدید کند.

*به نظر خودت استقلال خوزستان در فصل اخیر عملکرد خوبی داشت؟

با توجه به برخی کمبودها و مشکلاتی که وجود داشت فکر می‌کنم که بازیکنان و کادر فنی عملکرد خوبی داشتند. باشگاه استقلال خوزستان در پرداختی‌ها و فراهم کردن امکانات کوچکترین مشکلی نداشته است و وضعیت تیم بسیار خوب است. بازیکنان با یکدیگر همدل هستند و با توجه به اینکه سال اول حضورمان در لیگ برتر بود فکر نمی‌کنم عملکرد بدی داشتیم.

*این روزها شایعه حضور تو در استقلال به عنوان یار کمکی شنیده می‌شود.

در این مورد صحبت‌هایی انجام شده و فکر می‌کنم طی 2- 3 روز آینده همه چیز مشخص شود.

*آیا مسئولان استقلال خوزستان با این انتقال موافق هستند؟

باشگاه موافقت خود را با این مسئله اعلام کرده است. آقای بختیاری و عبدالله ویسی نسبت به این مسئله نظر مثبت دارند و اگر قانون اجازه بدهد مشکلی از این بابت وجود ندارد.

*به نظر می‌رسد خودت هم نسبت به انجام این انتقال علاقه زیادی داری.

من دوست دارم این اتفاق رخ دهد. حتی قرار بود نیم فصل به استقلال بپیوندم اما شرایط فراهم نشد. در هر تیمی باشم تلاش می‌کنم برای تیمم مثمرثمر باشم و از حضور در استقلال خوزستان نیز بسیار راحت هستم.

*آیا ممکن است فصل‌ آینده تو را در پیراهن استقلال ببینیم؟

در حال حاضر به عنوان یار کمکی قرار است به این تیم بپیوندم و موافقت اولیه انجام شده است. این مسائل مهم نیست. در حال حاضر موفقیت استقلال در 6 بازی آسیایی اهمیت دارد. هنوز در رابطه با این موضوع چیزی مشخص نشده و اگر خوب کار کنم شاید این اتفاق رخ دهد.

*استقلال خوزستان در هفته بیست و هفتم به مصاف داماش گیلان می‌رود این مسابقه را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

اگر در این بازی امتیازات کامل را کسب کنیم همه چیز تمام شده و خیالمان راحت می‌شود. این دیدار حساس‌ترین مسابقه لیگ برتر برای ما است. باید در مقابل داماش گیلان سنگ تمام بگذاریم و تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در این دیدار سخت خانگی هر 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس