کد خبر 282919
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 972 روستا و 20 شهر کشور درگیر بارش سنگین برف هستند که تا کنون مشکل 312 روستا حل شده است و 90درصد از شهرها نیز مشکل قطعی آب برق و گاز ندارد.

به گزارش مشرق، حسن قدمی درباره امدادرسانی به مناطق برف گیر استان های شمالی اظهار داشت: بخش عظیمی از مشکلات مناطق برف‌زده حل شده است و شب گذشته نیز جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد.

وی ادامه داد: درخواست ارسال تجهیزات و اقلام از استانهای معین مازندران انجام شده است و با توجه به اینکه گستردگی حجم کار خیلی زیاد است و از غرب تا شرق مازندران برف سنگین تا حدود 1.5 متر آمده که در 60 سال گذشته سابقه نداشته است.

قدمی خاطرنشان کرد: در اکثر استان‌های کشور این نعمت الهی مشکلاتی را ایجاد کرده است که با مکاتبات وزیر کشور با رئیس ستاد کل فرماندهان ارتش و سپاه  کمک رسانی به مناطق بهتر شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطر نشان کرد: از روز گذشته مشکل آب، برق، و گاز اکثر شهرهای شمالی کشور حل شده است و در روستاهای صعب‌العبور نیز از امروز مشکل آب، برق وگاز آنها حل خواهد شد.

وی بیان داشت هیچگونه حادثه فوتی و مجروحی در اثر بارش برف اعلام نشده است.

قدمی افزود: 972 روستا و 20 شهر کشور درگیر بارش سنگین برف هستند که تا کنون مشکل 312 روستا حل شده است و 90درصد از شهرها نیز مشکل قطعی آب برق و گاز ندارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مردم درخواست کرد در راستای تسریع در حل مشکلات خود با عوامل امدادی همکاری بیشتری داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس