کد خبر 28277
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲

به گزارش مشرق، علي مطهري در گفت و گو با پانا در پاسخ به اين سوال که آيا ديدارهاي اخير خاتمي با سيد حسن خميني به معناي بازگشت وي به صحنه سياسي کشور است، افزود: خاتمي با سيد حسن فاميل است و مراودات و ديد بازديدهاي آنها هيچ ربطي به بازگشت خاتمي به صحنه سياسي کشور نخواهد داشت به خاطر آنکه آنها گاهي دور هم جمع مي شوند.

وي تصريح کرد: خاتمي بايد موضع خودشان را در خصوص رفتار موسوي در انتخابات رياست جمهوري مشخص کند و براي مردم توضيح دهد که آيا موضع ايشان همان موضع موسوي است يا خير.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: موضع خاتمي به عقيده بنده با موسوي بسيار متفاوت است و اين اختلاف مسير را براي مردم بايد توضيح دهد.

وي با بيان اينکه لغزش هايي از سوي خاتمي صورت گرفته است، افزود: شرکت در راهپيمايي ?? خرداد بعد از نهي رهبري يک لغزشي از سوي خاتمي بوده که شايد کار درستي نبوده است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه نبايد انتقادي به راهپيمايي ?? خرداد شود، تاکيد کرد: راهپيمايي ?? خرداد به دليل آنکه عده اي اعتراض داشتند و نهي صريح وجود نداشت قابل انتقاد نيست.

مطهري اظهارداشت: عدم لغو صريح راهپيمايي ?? خرداد از سوي خاتمي تنها ايرادي بوده که به او وارد است البته در بحران اين چيزها پيش مي آيد.

وي در پايان با بيان اينکه خاتمي بايد راهش را از موسوي جدا کند، خاطرنشان کرد: خاتمي اگر با مردم صحبت کند و موضع خود را به صراحت اعلام کند جايگاه خوبي که با مردم دارد را تقويت مي کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس