کد خبر 282241
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان در جریان منبع تامین مالی سبد کالا نیستند، گفت: مجلس شورای اسلامی در جریان نحوه تصویب و توزیع سبد کالا نیست.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس برای بررسی لایحه بودجه سال 93 ، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران با اعلام تذکر آیین نامه ای، گفت: نمایندگان در سه شیفت کاری لایحه بودجه را بررسی می کنند اما همه این زحماتی که در راستای تصویب بودجه می کشیم اگر از سوی دولت مورد توجه قرار نگیرد، توهین به ملت و توهین به مجلس است.

عضو جبهه پایداری ادامه داد: از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون اقتصاد سئوال کردم که آیا شما در جریان منبع تامین مالی سبد کالا قرار دارید، آنها گفتند ما هیچ اطلاعی نداریم.

وی تصریح کرد: یک کلمه به ملت ایران می گویم، ما در جریان تدبیرهای خارجی و داخلی دولت نیستیم، هر چه می خواهند می کنند بعد هم معاون دولت همه چیز را به گردن مجلس مظلوم می اندازد که مردم درمورد مجلس تجدیدنظر کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در جریان تصویب سبد کالا و توزیع آن نیست. ما در جریان فروختن عزت ملت ایران در مجامع بین المللی هم نیستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس