مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد تیموریان با توجه به درخواست هواداران این تیم تا پایان فصل در استقلال ماندنی شد.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با فارس در مورد توافق با برادر آندارنیک تیموریان برای ماندن این بازیکن تا پایان فصل اظهار داشت: امروز طبق قراری که با سرژیک داشتم با او جلسه ای داشتم. ما با هم بهتوافق کامل رسیدیم که این بازیکن تا پایان فصل در استقلال بماند. آندو هم خودش دیشب به تهران رسیده و ما دو نفر چون با هم خیلی رودربایستی داریم قرار شد سرژیک که بازیکن خود من در قدیم بوده امروز نزد من آمد و تلفنی هم با خود آندو صحبت کردیم.

وی افزود: من لازم است از سرژیک بابت زحمتی که دز این زمینه کشید و همچنین مادر تیموریان که در این مسئله نقش زیادی داشت تشکر ویژه کنم. هواداران استقلال بدانند که تیموریان از پیشنهاد ۶ میلیارد تومانی گذشت و در استقلال ماندنی شد. من خودم دوست داشتم او به قطر برود و با آنها مذاکره کند تا آنهایی که می گفتند این پیشنهاد دروغ است بدانند که این طور نیست. آنهایی که ما را بابت قراردادهای یک میلیارد تومانی سرزنش می کنند بدانند که این ارقام در مقابل ارقام پیشنهادی کشورهای عربی هیچ نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه عنوان کرد: هواداران بدانند که ما چنین بازیکنانی داریم. نمی خواهم اسم همه بازیکنان را بیاورم چون همه بچه های ما با همدلی کار را به اینجا رسانده اند. من این را فراموش نمی کنم که بازیکنی با وجود این پیشنهاد چشمگیر پا روی دل خود گذاشت و به استقلال بازگشت. امیدوارم کی روش هم اردوهای خود را ادامه دهد و دیگر بهانه ای بابت لغو اردو نداشته باشد.

فتح الله زاده تاکید کرد: این مسئله را هم بگویم که از فدراسیون می خواهیم که اسیر جوسازی ها نشود. تیموریان بازیکن ملی است و نباید با او چنین برخوردهای می شد. شاید یکی از دلایل عصبانیت تیموریان برای جدایی از لیگ ایران همین ناملایمتی ها بود. من نمی توانستم کار بزرگ حفظ آندو را فراهم کنم مگر عشق این بازیکن به هواداران. در هر صورت آنهایی که می خواستند این وسط شینطت هایی هم داشته باشند تیرشان به سنگ خورد. تیموریان از شنبه در تمرینات حاضر می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    0 0
    مهم ترین عاملی که تیم ایران را در جام جهانی تهدید می کند نه آرژانتین و نیجریه و ... بلکه مدیریت جهان سومی فدراسیون فوتبال است
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    0 0
    مدير محبوب ما حاج علي فتح الله
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    0 0
    فتل فتل فتل........................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس