کد خبر 279230
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵

دیدار سردار جلالی و وزیر امور اقتصادی، 4 هدف سپاه تهران در مقابله با جنگ نرم، پیام‌های تبریک به سردار پاکپور، تشکیل سازمان اسناد جنگ در آینده نزدیک، تمجید فدوی از موشکهای ساحل به دریای سپاه، اجرای 12 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه، ناوگروه ارتش در آفریقای جنوبی پهلو می‌گیرد، نشان فتح چیست و کدام فرماندهان مفتخر به دریافت آن شده‌اند؟ ، از مهمترین عناوین دفاعی این هفته است.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، مهمترین عناوین دفاعی این هفته به شرح زیر است:

شرایط توزیع اشک‌آور و شوکر

رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری نیروی انتظامی نحوه ارائه و توزیع تجهیزات دفاع شخصی را تشریح کرد.

دیدار سردار جلالی و وزیر امور اقتصادی

غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دیدار کرد.

4 هدف سپاه تهران در مقابله با جنگ نرم

فرمانده سپاه «محمد‌رسول‌الله(ص)» با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر هجمه‌های نرم دشمن از 4 هدف طراحی شده در این زمینه خبر داد و گفت: قرآن و عترت است که قدرت نرم ما را افزایش می‌دهد.

پیام تبریک سردار نقدی به سردار پاکپور

درپی اعطای نشان فتح یک از سوی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا به سردار محمد پاکپور، جانشین فرمانده کل سپاه در امربسیج در پیامی این افتخار را به وی تبریک گفت.

تبریک هفته وحدت توسط امیر سیاری

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته وحدت پیامی صادر کرد.

تشکیل سازمان اسناد جنگ در آینده نزدیک

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تشکیل سازمان‌هایی با عنوان اسناد دفاع مقدس و پشکسوتان دفاع مقدس در آینده نزدیک خبر داد.

شرط داشتن تجهیزات دفاع شخصی

رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری نیروی انتظامی نحوه ارائه و توزیع تجهیزات دفاع شخصی را تشریح کرد.

جزایری:بی اعتمادی به آمریکا یک قاعده است

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: اقدامات تروریستی هرچقدر که گسترده و با حمایت‌های همه جانبه باشد نمی‌تواند زیربنا‌های یک حکومت و یک کشور را در راه تغییر حاکمیت نابود کند . اقدام تروریستی در نزد همه مردم و ملت‌ها یک اقدام مذموم است.

آشنایی با نشان های نظامی ایران

نشان فتح که از جمله نشان‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران است، به عنوان سپاسگزاری و قدردانی از عزیزانی که خدمات بزرگ و ارزنده در طول جنگ از خود نشان داده‌اند، اعطا می‌شود.

انتصاب مسئول بسیج سازندگی

در جلسه امروز شورای معاونین و اقشار سازمان بسیج مستضعفین، ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان در دولت دهم به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی کشور معارفه شد.

تمجید فدوی از موشکهای ساحل به دریای سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توانمندی و توان بازدارندگی ما در حوزه دفاعی و امنیتی است.

پیام تبریک سرلشکر صفوی به سردار پاکپور

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در پیامی اعطای نشان فتح یک از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سردار محمد پاکپور را تبریک گفت.

اجرای 12 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون 12 هزار و 612 پروژه محرومیت‌زدایی توسط این قرارگاه در سطح کشور عملیاتی شده است.

پیام تبریک سردار کارگر برای سردار پاکپور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با صدور پیامی اعطای "نشان فتح یک" توسط مقام معظم رهبری به سردار سرتیپ "محمد پاکپور" را تبریک گفت.

ناوگروه ارتش در آفریقای جنوبی پهلو می‌گیرد

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه اعزامی نداجا به اقیانوس اطلس، در آفریقای جنوبی پهلو می‌گیرد.

نشان فتح چیست و کدام فرماندهان مفتخر به دریافت آن شده‌اند؟

نشان فتح، به‌عنوان نماد عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام و فاتحان این عملیات‌ها انتخاب شده است و دیگر نشان‌ها نیز به نیروهای مؤثر در خدمات رزمی، فعالیت‌های پشتیبانی، ایثارگران، جانبازان، مبتكران در اختراعات و اكتشافات صنایع نظامی، امدادگران و فعالان هنری اعطاء می‌شود.

اعزام ناوگروه ارتش ایران به سمت آمریکا +عکس و فیلم

ناوشکن 'سبلان' که مورد تهاجم جنگنده‌هاي آمریکایی قرار گرفته بود هم‌اکنون در قالب ناوگروه اعزامي ارتش ايران به‌سوي اقيانوسي در حرکت است که محل سهمگین‌ترین نبردهای دریایی جهان و جولانگاه نيروهاي متخاصم با ایران به‌ويژه 'ناتو' بوده و گام‌نهادن در این پهنه، برای اهداف مأموریت‌های دوربرد نداجا بسیار ارزشمند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس