کد خبر 27831
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹

«زندگي‌نامه مختار و فرجام قاتلان» در سه فصل زندگي‌نامه مختار، قيام او و مجازات قاتلان امام حسين (ع) و يارانش را به تصوير کشيده است.

به گزارش مشرق به نقل از ايکنا، کتاب «زندگي‌نامه مختار و فرجام قاتلان» به قلم محرم عقيقي بخشايشي، از شنبه 16بهمن‌ماه در شمارگان 4 هزار نسخه روانه بازار کتاب مي‌شود.

در نگارش کتاب «زندگي‌نامه مختار و فرجام قاتلان» تلاش شده تا اين اثر با نسل جوان ارتباط خوبي برقرار کند. به همين دليل اين اثر علاوه براينکه کم‌حجم بوده، داستاني روان و جذاب را پيگيري کرده است.

اين کتاب که در سه فصل به نگارش درآمده، در بخش نخست خود، به سخنان و نقطه نظرات شخصيت‌هاي برجسته ديني و مذهبي از جمله آيت‌الله خوئي در مورد شخصيت مختار ثقفي پرداخته شده است.

در فصل دوم نيز به زندگي‌نامه مختار و کارهايي که وي در طول زندگي‌اش انجام داده، اختصاص دارد و در فصل آخر به قيام مختار و مجازات قاتلان امام حسين(ع) و يارانش به دست او پرداخته شده است.

اين کتاب شنبه (16بهمن‌ماه) در شمارگان 4هزار نسخه، قطع رقعي، 108 صفحه و قيمت 2 هزارتومان توسط انتشارات بخشايش روانه بازار نشر مي‌شود.

 ابواسحاق مختار ثقفي، معروف به مختار ثقفي، از دلاوران و بزرگان عرب بود که به خونخواهي امام سوم شيعيان حضرت حسين بن علي(ع) و ياران او قيام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس