کد خبر 278168
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

یکی از بزرگترین شیوخ تکفیری سوری که مقیم عربستان است اظهار داشت: داعش فرقه ای یاغی است، آنان خبیث نیز هستند، ولی با اسم اسلام خود را استتار کردند.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا، «عدنان عرور» یکی از بزرگترین شیوخ تکفیری سوی که مقیم عربستان است٬ برای چندمین بار به گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق وشام" (داعش) هجوم آورده و آنان را به فرقه ای خبیث و یاغی توصف کرد.

عرعور در صفحه شخصی خود در "تویتر" نوشت: داعش فرقه ای یاغی است، آنان خبیث نیز هستند، ولی با اسم اسلام خود را استتار کردند.

وی اضافه کرد: آنان پس از اینکه خون علما را حلال دانستند اکنون ریختن خون مسلمانان را حلال می دانند، چرا که اولین درس در تکفیر نابود ساختن علما است.

این شیخ تکفیری به یک توطئه اشاره کرد که در آن می خواستند "جوانان مسلمان به خصوص سعودی ها را ذبح کنند" که به گفته عرعور٬ با ارشادات وی (صدور حکم حرام بودن اعزام جنگجو به سوریه) از این توطئه جلوگیری کرد.

عرعور از مسلحان سوری که جدیدا وارد سوریه می شوند خواست که مخالفان معتدل را حمایت کنند و هرچه زودتر از داعش جدا بشوند.

این درحالی است که عرعور چندی پیش در شبکه وهابی "شذا الحریه" که از طرف سعودی های حمایت می شود اظهار داشت: من به 99 درصد از برادران داعشی اعتماد داردم و 99.9 درصد داعشیان مؤمن٬ صادق و مخلص هستند؛ چه آنانی که در سوریه هستند و چه آنانی که خارج از سوریه هستند.

گفتنی است٬ عرعور از اولین کسانی است که آتش فتنه طایفه ای را در سوریه شعله ور ساخت و از جمله کسانی بود که اجازه قتل و ذبح مؤیدان حکومت سوریه و تخریب اموال عمومی را صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    0 0
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    1 0
    مرگ برتكفيري هاي بي دين وحاميان كثيفشان. ان شاالله در اين مبارك وحدت بين سني ها وشيعيان طومار وهابيت درباري وآل سقوط برچيده بشه.
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    1 0
    بالاخره این عرعور یه عرعر بجا کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس