رئیس‌جمهور گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری هم فتوای صریح دادند ایران دنبال ساخت و نگهداری بمب هسته‌ای نیست و کشوری که دنبال بمب است مخفیانه کار می‌کند نه اینکه مذاکره کند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی کشورمان،‌در چارچوب نخستین سفر استانی خود در جمع علما، فضلا و طلاب خوزستانی با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری در خصوص حرمت استفاده از بمب هسته‌ای اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری هم فتوای صریح دادند ایران دنبال ساخت و نگهداری بمب هسته‌ای نیست و کشوری که دنبال بمب است مخفیانه کار می‌کند نه اینکه مذاکره کند.

رئیس‌جمهور گفت: مردم با اینکه بزرگان صالح دیگری در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده بودند به بنده رای دادند و  به نظر من آنها با رایشان گفتند که ما اسلام با اعتدال را می‌خواهیم.

فناوری هسته‌ای را ادامه می‌دهیم

روحانی باتاکید بر اینکه این دولت دنبال فناوری هسته‌ای است تصریح کرد: فناوری هسته‌ای را ادامه می‌دهیم، اما به دنبال بمب نیستیم.

وی با اشاره به اینکه دولت به این اصل در عمل معتقد است که تعیین سیاست‌های کلی نظام بر عهده مقام معظم رهبری است، گفت: عظمت رهبری عظمت ایران است؛ ما یک رهبر و یک قانون اساسی داریم؛ منافع و مصالح ملی مال همه است و همه باید زیر خیمه اسلام و ولایت و قانون اساسی کنار هم قرار بگیریم.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم ایران هسته‌ای شد، درست نیست، چرا که در نیا معنای آن به دنیال بمب بودن است و باید بگوییم به دنبال سوخت نیروگاه‌ها هستیم.

رئیس‌جمهور گفت: مردم با اینکه بزرگان صالح دیگری در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده بودند به بنده رای دادند و  به نظر من آنها با رایشان گفتند که ما اسلام با اعتدال را می‌خواهیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس