کد خبر 277365
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جریان نخستین سفر استانی دولت یازدهم و در دیدار با نخبگان و فرهیختگان خوزستانی اظهار داشت: آنچه دولتمردان را به مسیر نادرست می‌برد فشار مطالبات است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جریان نخستین سفر استانی دولت یازدهم و در دیدار با نخبگان و فرهیختگان خوزستانی اظهار داشت: آنچه دولتمردان را به مسیر نادرست می‌برد فشار مطالبات است.

وی تاکید کرد: همواره گفته‌ایم تشکلهای صنفی و تخصصی می‌توانند بهترین یاری دهنده دولت باشند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: نخبگان می‌توانند بهترین واسطه بین مردم و دولت باشند.

روحانی با بیان اینکه هیچ کس در این کشور و جامعه نمی تواند ادعا کند تصمیمات و برنامه هایش هیچ نقصی ندارد تصریح کرد: همه دچار خطا و اشتباهیم و خرد جمعی می تواند ما را نجات دهد.

رئیس‌جمهور با اشاره به سد گتوند اظهار داشت: اگر نخبگان بودند و انتقاد آزاد بود مشکلی به نام سد گتوند نداشتیم،دستور می‌دهیم دولت جدید مشکل سد گتوند را برطرف کند.

وی با اعلام این خبر که ظرف مدت 3 سال آب را برای زمینهای کشاورزی آماده می‌کنیم گفت:‌احتمالا هفته آینده آب آشامیدنی اهواز متصل می‌شود و مردم از آب با کیفیت برخوردار می‌شوند.

روحانی با تاکید بر این مطلب که سیاست داخلی از سیاست خارجی مشکل‌تر است اظهار داشت: خط کشی‌های موجود سیاسی و قومی را قبول ندارم و به تمامی قول‌هایی که در ایام انتخابات داده ام پایبندم.

فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس