کد خبر 277246
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه خوزستان استان مقاومت و شهادت است گفت: دیدار با این مردم و عشایر بزرگوار عرب، لر و بختیاری برای ما بسیار مغتنم است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز در بدو ورود به استان خوزستان در تشریح برنامه‌هایش به این استان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید یکی از برنامه‌هایش دیدار با مردم استان‌های مختلف کشور است تا هم نظرات و هم مطالبات مردم را از نزدیک بشنود و این امر را وظیفه خود می‌داند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ردم خوزستان 8 سال مقاومت کردند و شهرها و روستاهای این استان ظالمانه اشغال شد اما با ایثار خود در کنار رزمندگان اسلام، سرزمین خود را پس گرفتند. اینجا استان مقاومت است و طبیعی است که دیدار با این مردم بزرگوار و عشایر بزرگوار عرب، لر، بختیاری و سایر اقشار مردم برای ما بسیار مغتنم است تا آنها را از نزدیک ببینیم.

وی ادامه داد: به دلیل ذیق وقت دیدار مردمی عمدتا با مردم اهواز، خرمشهر و آبادان خواهد بود و برنامه‌هایی نیز همچون دیدار با فرهخیتگان، نخبگان، علما، طلاب و خانواده شهدا خواهیم داشت.

استقبال با لباس محلی و ساز و دهل

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان مردم شهرهای مختلف این استان برای استقبال از رئیس جمهور حاضر شدند.

تعدادی از عشایر عرب‌زبان استان خوزستان با لباس محلی خود و سوار بر اسب در محل فرودگاه اهواز حاضر شده‌اند.

همچنین اقوام بختیاری خوزستان نیز با لباس محلی خود حاضر و با ساز و دهل به نواختن موسیقی محلی و رقص و پایکوبی می‌پردازند.

سفر سه روزه به استان خوزستان، نخستین سفر استانی دولت یازدهم محسوب می شود و بیش از نیمی هیئت دولت روحانی را در این سفر همراهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    درود بر روحانی
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    ایا نواختن ساز ودهل درسته شرعا اونهم در برابر یک روحانی
  • میترا1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    عجبببببب ! اونوقت اینا ساندیس خور نبودن ؟؟؟!!!! اهان ! یادم نبود ! هرکی با ماست میشه روشنفکر و فرهیخته و ......... هرکی با ما نیست میشه عوام و مردم مستضعف و ساندیس خور .و افراطی و ...... هییییییییعع!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس