یهودیان «لو طاهور» فرقه‌ای از یهودیان ارتدوکس هستند که به دلیل عقایدشان در همه کشورهای دنیا از آزار و اذیت‌های صهیونیست‌ها در امان نیستند. یهودیانی که ده‌ها نفر از آنها قصد داشتند به ایران پناهنده شوند اما پیش از خروج از کانادا بازداشت شدند.

گروه گزارش ویژه مشرق – یهودیان لِو طاهور (Lev Tahor) – به معنای قلب مطهر – یکی از فرقه‌های یهودیان ارتدوکس (یهودیان حریدی یا حاردی) هستند که بیش از سایر فرقه‌های یهودیان به آموزه‌ها و سنت‌های دین یهود و تورات وفادار مانده‌اند و به همین دلیل مورد آزار و اذیت صهیونیست‌ها و لابی‌هایشان قرار گرفته‌اند. از اردن تا کانادا و سرزمین‌های اشغالی با اجتماعات این یهودیان به شدت مقابله می‌شود و نهادهای اجتماعی تلاش می‌کنند با انتقال کودکان این گروه به مراکز نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست، از انتقال اعتقادات این گروه به نسل جدید آن‌ها جلوگیری کنند.

یهودیان لو طاهور چه اعتقاداتی دارند؟

به گفته «مایر راسنر» که از جمله سرشناس‌ترین رهبران لو طاهور در کاناداست، صهیونیست‌های افراطی به این گروه بدلیل اعتقادات خاصی که دارند - از جمله پوشش زنان - و پایبندی به سایر سنت‌ها و آموزه‌های تورات، لقب "طالبان یهودی" داده‌اند و به بهانه‌های مختلف اعضای این فرقه را بازداشت و یا از محل سکونتشان اخراج می‌کنند.

در فرقه لو طاهور، دختران و پسران در سنین نوجوانی بصورت مجزا تحت تعلیم و آموزش قرار می‌گیرند و رسم بر این است که دختران در همان دوره انتقال از نوجوانی به جوانی ازدواج می‌کنند. پوشیدن جوراب برای زنان لو طاهور اجباریست و حجاب مرسوم آنان نیز پوششی شبیه چادر است که تا روی پا را می‌پوشاند.

یهودیان لو طاهور خانواده‌های بسیار منسجم و روابط خانوادگی صمیمانه‌ای دارند و تعدد فرزندان در خانواده‌های این فرقه بسیار مشهود است.

اعضای این فرقه متهم به اجبار دختران به ازدواج زودهنگام هستند اما "خاخام شلومو هلبرانس" بنیانگذار این فرقه می‌گوید ما به تمام نزدیکانمان می‌گوییم اگر رضایت 100 درصدی ندارند از ما جدا شوند، دختران نیز به خواست و انتخاب خود در این سنین ازدواج می‌کنند و هیچ اجباری در کار نیست و هیچ دختری پیش از 16 سالگی ازدواج نمی‌کند و کاملا قانونی انجام می‌گیرد.

خاخام "شلومو هلبرانس" بنیانگذار "لو طاهور" در پاسخ به اتهام ازدواج اجباری دختران این فرقه می‌گوید:‌ دختران نیز به خواست و انتخاب خود در این سنین ازدواج می‌کنند و هیچ اجباری در کار نیست و هیچ دختری پیش از 16 سالگی ازدواج نمی‌کند و کاملا قانونی انجام می‌گیرد

خاخام "یوریل گلدمن" از رهبران این فرقه معتقد است وقتی این گروه در اسراییل و از سوی دولتی که خود را یهودی می‌خواند مورد تعقیب و اذیت قرار می‌گیرند، نشان از نفرتی سیاسی دارد که حتی از اعطای حقوق شهروندی به این اعضای آن نیز ممانعت به عمل آورده است. مخالفت این گروه با صهیونیست‌ها و اشغالگریشان باعث شده است تا مورد غضب آن‌ها قرار بگیرند.

خاخام "یوریل گلدمن" از رهبران لو طاهور: فرقه ما قربانی کینه و نفرت سیاسی صهیونیست‌ها شده است

به اعتقاد این فرقه از یهودیان، استقرار دولت یهودی با اشغال و با زور اسلحه مخالف با آموزه‌های تورات است و مانع ظهور منجی (مسیحا) آخرالزمان خواهد شد.

اعضای این فرقه در اسرائیل به اتهام بدرفتاری با کودکان و تنبیه بدنی آن‌ها تحت تعقیب و بازداشت‌های مکرر از سوی پلیس این رژیم قرار گرفتند. فشارهای وارده به اعضای این فرقه باعث شد سال 2005 تعداد زیادی از آن‌ها به کانادا مهاجرت کنند. گروه‌های دیگری از این یهودیان در آمریکا و اردن نیز حضور دارند و با مشکلات مشابهی مواجه هستند.

گفت‌وگوی شبکه تلویزیونی محلی کانادا با دو رهبر فرقه لو طاهور

به گفته این دو خاخام، دختران این فرقه پیش از سن 16 سالگی ازدواج نمی‌کنند و پس از آن نیز به انتخاب خود و با رضایت خانواده‌ها ازدواج صورت می‌گیرد. تنبیه بدنی در آموزه‌های این فرقه هیچ جایی ندارد و همه چیز به کودکان آموزش داده می‌شود

خاخام گلدمن درباره این اتهام نیز می‌گوید: ما کودکانمان را حتی تنبیه‌های عادی که هر پدر و مادری ممکن است انجام دهند، نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم از ابتدا همه‌چیز را به آن‌ها آموزش دهیم که چه چیز درست و چه چیزی اشتباه است و تنبیه بدنی بسیار بسیار به ندرت اتفاق میفتد.

گروهی 250 نفری از این یهودیان که پیش‌تر در استان کبک کانادا اقامت داشتند، بدلیل فشارهای مقامات محلی و قوانین سخت‌گیرانه و تحت تعقیب قرار گرفتن به علت عقایدشان، مجبور به مهاجرت به استان آنتاریو شدند. یهودیان لو طاهور فرزندان خود را بدلیل مغایرت نظام آموزشی کانادا با اعتقاداتشان، در مدارس خانگی مخصوص به خود تعلیم می‌دهند که این امر نیز با مخالفت مقامات محلی کانادا روبرو شده و دادگاه‌ حکم به نگه‌داری فرزندان آن‌ها در پرورشگاه داده است.

دادگاه کانادا حکم به نگه‌داری 14 کودک از دو خانواده لو طاهور می‌دهد که والدین آن‌ها به بی‌توجهی در بزرگ کردن آن‌ها متهم شده‌اند.
مایر راسنر پدر یکی از این خانواده‌ها تأکید می‌کند که فرزاندنش به خوبی تحت مراقبت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی بوده‌اند.

«مایر راسنر» از رهبران فرقه لو طاهور که معمولا عبایی بلند پوشیده و کلاه لبه‌پهن سیاهی بر سر دارد، همسر و پنج نفر از نه فرزندش همه با روسری‌های بلند و پوشیده‌اند. وی طی ماه‌های گذشته از خبرسازترین یهودیان لو طاهور بوده است که در کانادا دادگاه‌های این کشور رأی به نگه‌داری فرزندان او در مراکز تربیتی دولتی داده‌اند.

"مایر راسنر" پدر یکی از خانواده‌های یهودیان لو طاهور در کانادا که دادگاه حکم به سلب حضانت فرزندان وی داده بود

خبرنگار نشریه "نشنال‌پست" در گزارشی از این خانواده می‌نویسد:

پنج دختر او که بزرگ‌ترین‌شان 17 و کوچک‌ترین‌شان 4 ساله است، یا به حرف‌های پدرشان گوش می‌دهند و یا خمیر بازی می‌کنند و مثل مادرشان که خمیر نان درست می‌کرد، لوله‌های رنگارنگ می‌سازند. وقتی هم از آن‌ها عکس می‌گیریم، می‌خندند و می‌خواهند عکس‌ها را روی دوربین ببینند و بگویند کدام را بیش‌تر دوست دارند.

از آقای راسنر 37 ساله که می‌پرسیم چهار پسرش کجا هستند، بسیار تعجب می‌کند و با لحنی که نشان می‌دهد جواب سؤال ما کاملاً واضح است، می‌گوید: «مدرسه!» یکی از بحث‌هایی که درباره این فرقه مطرح است، تفاوتی است که بین پسرها و دخترها قائل می‌شوند.

دو ردیف کلبه شبیه هم در منطقه‌ای کاملاً جدا در 80 کیلومتری شرق شهر «ویندزور» در حاشیه شهر چاتام، خانه جدید فرقه لو طاهور است، فرقه سنتی و البته جنجالی یهودی که برخی در سرزمین‌های اشغالی به خاطر سبک زندگی سخت‌گیرانه و نوع پوشش به آن‌ها «طالبان یهودی» می‌گویند. زنان آن‌ها و حتی دختران کوچک‌ترشان عبا و روسری بلند یا پوشیه می‌پوشند.

هفته گذشته 200 عضو این فرقه پیش از آن‌که خانه‌های خود در کبک را ترک کنند. راسنر از رهبران این فرقه با مقامات بخش حفاظت از کودکان شهر چاتام دیدار کرد تا نگرانی‌های آن‌ها را برطرف کند.

یکی از اعضای فرقه لو طاهور از بهانه‌جویی‌های بازرسان کانادایی برای سلب حضانت فرزندان آن‌ها می‌گوید

این دو ماجرا بخشی از گذشته جنجالی فرقه لو طاهور را نشان می‌دهد. با این حال آقای راسنر اگر هم حتی در این‌باره ناراحت است، به خوبی این ناراحتی را مخفی می‌کند. با اشاره به آسمان می‌گوید: «همه چیز آن بالا نوشته شده است.» این اصطلاح هیچ معنایی جز کنایه‌ نمی‌تواند داشته باشد، چون هیچ‌کدام از این خانه‌های کوچک و دو خانواری طبقه بالاتری ندارند. آقای راسنر می‌گوید این شرایط بد اقامتشان را برخورد خوب مردم شهر جبران می‌کند.

وی می‌گوید: «مردم بسیار دوستانه و گرم با ما برخورد کردند. اعضای فرقه ما برای خرید به چاتام رفته‌اند و هیچ مشکلی نداشته‌اند. برای ما دست تکان می‌دادند.» آقای راسنر با اشاره به این‌که وضعیت در کبک خیلی متفاوت بود، ادامه می‌دهد: «هرجا که می‌رفتیم مردم خیابان به ما ناسزا می‌گفتند.» و در ادامه می‌گوید: «این‌جا جای خیلی خوبی است. هم خصوصی است و هم خانه‌های زیادی کنار هم دارد. این شرایط بود که باعث شد ما به این‌جا بیاییم.»

راسنر در رابطه با رژیم اسرائیل می‌گوید: «تورات می‌گوید مردم یهودی در تبعید زندگی می‌کنند. ما نباید دولت یا ارتشی تشکیل دهیم تا زمانی که منجی بیاید. رژیم صهیونیستی از این متنفر است و دائماً تلاش می‌کند فرقه ما را از بین ببرد.»

فرقه لو طاهور تا قبل از سال 2011 در شهر «سنت آگات ده مون» استان کبک در 100 کیلومتری شمال غرب شهر مونترآل توجه زیادی را به خود جلب نکرده بود. اما وقتی مقامات این شهر نگذاشتند دو دختر نوجوان که از اسرائیل آمده بودند، به این فرقه ملحق شوند، ماجرا فرق کرد. عموی آن‌ها در اسرائیل از دادگاه حکم گرفته بود تا آن‌ها را به اسرائیل برگرداند؛ زیرا می‌ترسید فرقه لو طاهور دو دختر نوجوان را مجبور به ازدواج کنند.

"ناخام هلبرانس" فرزند بنیانگذار لو طاهور می‌گوید اسرائیل از خروج دو خانواده لو طاهور برای مهاجرت به کانادا جلوگیری کرده است و مقامات اسرائیلی به هر بهانه‌ای سعی می‌کنند انتقام اعطای پناهندگی از سوی کانادا را بگیرند.

سازمان خدمات محافظت از جوانان استان کبک درباره این فرقه شروع به تحقیقات کرد. آقای راسنر این اتهامات را رد کرده که اعضای فرقه‌اش کودکان را با ترکه کتک می‌زنند و دختران جوان را مجبور به ازدواج می‌کنند: «می‌گویند ما ازدواج اجباری داریم. این‌طور نیست؛ اما مثل بسیاری از فرقه‌های دینی سنتی، ازدواج سنتی داریم. یک نفر واسطه ازدواج دو خانواده را به هم معرفی می‌کند و اگر هر دو خانواده توافق کردند، فرزندانشان همدیگر را ملاقات می‌کنند. اگر هر کدام از خانواده‌ها مخالف بود، ازدواجی صورت نمی‌گیرد.»

وی ادامه می‌دهد: «پسران ما اجازه ندارند هر دختری را در خیابان می‌بینند، انتخاب کنند. ما ازدواج در سن 16 سالگی را مجاز می‌دانیم؛ برخی به این هم ایراد می‌گیرند. همه افراد حق انتخاب دارند.»

آقای راسنر درباره وجود مدارس خانگی در این فرقه و مخالفت با نظام آموزشی کانادا می‌گوید: «ما به برخی از این آموزش‌ها مثل تاریخ تکامل انسان، آموزش‌های جنسی و بحث درباره همجنس‌گرایی اعتراض داریم. برخی موضوعات آموزشی با دین ما در تضاد است. نمی‌توانیم در این‌باره کوتاه بیاییم.»

وی می‌گوید فرقه‌اش با خدمات محافظت از کودکان چاتام همکاری کامل را خواهد داشت؛ خود او هم روز دوشنبه با مقامات شهر دیدار کرد. آقای راسنر امیدوار است مقامات انتاریو درباره برنامه‌های آموزشی مدارس انعطاف بیش‌تری نشان دهد. این فرقه دختران را هم در مدرسه ثبت‌نام می‌کند؛ اما کلاس‌های پسران و دختران جدا است و کلاس‌های دختران هنوز تشکیل نشده است. همسایه‌های این فرقه می‌گویند آمدن آن‌ها به منطقه غافلگیرشان کرده اما مشکلی برایشان به وجود نیاورده است.

تلاش برای پناهنده شدن به ایران

روزنامه‌های اسرائیلی همچنین گزارش داده‌اند که دست‌کم دویست نفر از یهودیان این فرقه درنظر داشتند به طرقی که هنوز چندان مشخص نیست به ایران بروند.

به اعتقاد اعضای این فرقه، آزادی مذهبی موجود در ایران برای یهودیان شرایط عادلانه زندگی را برای این گروه فراهم می‌کند و شرایط اعطای پناهندگی در ایران بسیار راحت‌تر از کانادا و سایر کشورهایی است که صهیونیست‌ها در آن نفوذ دارند.

بر اساس گزارش روزنامه‌های اسرائیلی، پلیس کانادا با رهگیری این افراد که حدود چهل خانواده ارزیابی شده‌اند، آنها را بازداشت کرده است.

جروزالم پست در این‌باره نوشته است: "اکثر این خانواده‌ها، یهودیانی از اسرائیل بوده‌اند که به‌دلیل مخالفت با صهیونیسم، از اسرائیل به کانادا رفته بودند."

رسانه‌های اسرائیلی مدعی هستند " اقامت برخی از اعضای این فرقه در کانادا نیز قانونی نبوده" و به دلایلی که هنوز مشخص نیست این گروه با اتهام کودک آزاری و احتمال از دست دادن حضانت فرزندانش در کانادا روبرو بوده‌اند.

لو طاهور تنها یکی از گروه‌های یهودی ضد صهیونیسم است که به دلیل مخالفت با اشغالگری و پایبندی به سنت‌ها و آموزه‌های تورات از در تمام نقاط جهان مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند و بنیانگذار این گروه نیز تأکید کرده است مقامات اسرائیل تا نابودی این فرقه، دست از تلاش‌های خود برنخواهند داشت.

منابع و مأخذ:

http://www.cbc.ca/news/canada/montreal/judge-orders-14-lev-tahor-children-placed-in-foster-care-1.2442435

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/175033#.Uqg21ic5h3s

http://www.theloop.ca/news/all/article/-/a/2941865/Quebec-court-orders-14-Lev-Tahor-children-into-foster-care

http://www.zlalu.besaba.com/lev-tahor-two-children-seized-by-childrens-aid-from-radical-jewish-sect/

http://globetribune.info/2012/03/09/a-look-at-the-lev-tahor-community-in-st-agathe/

http://www.trtpersian.com/trtworld/fa/newsDetail.aspx?HaberKodu=1363b2ce-127a-45cc-b1c9-b57dfd4cd566

http://www.haaretz.com/weekend/magazine/when-you-re-on-the-path-of-truth-you-don-t-care-what-others-say-1.419078

http://failedmessiah.typepad.com/failed_messiahcom/2014/01/haredi-lev-tahor-cult-back-in-court-this-time-in-rurual-ontario-canada-789.html

http://worldcultwatch.org/what-is-the-lev-tahor-cult/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 146
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 59
  • عبدالعباس ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    19 16
    اینهم سند دیگری بر آزادی در غرب !! فارق از محتوای گزارش به لحاظ چهره بسیار شبیه ایرانیها هستند.
  • مشتی ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    28 9
    والا حجابشون از بعضی مسلمونای شیعه خودمون بهتره با این که یهودی هستند اما توی پایبندی به اصولشون از ما جلوترند
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    15 5
    خیلی شبیه مسلمونا هستند.... بلحاظ احکام، نزدیکترین دین به اسلام یهوده... البته یهود نحریف نشده...!
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    18 6
    همین که مورد هجوم، عناد و آزار و اذیت صهیونیست های کثیف واقع شده اند، خود دلیلی متقن بر نزدیک تر بودن آنها به حقیقت آموزه های تورات واقعی و غیر تحریف شده است!
  • علی ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    13 8
    خدا تفکراتشون رو حفظ کنه.
  • جواد ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    22 3
    چرا خبر رو دوبار دوبار نوشتید؟ اصلاحش کنید. با دیدن عکس های زن ها و دخترهاشون اصلا باورم نمیشد که اینا یهودی باشند. واقعا غم انگیزه که این صهیونیستا چه میکنن. خدا ریشه ظلم رو در هر لباس و نقطه ای که هست بکنه. خیلی ناراحت شدم برا ظلمی که بهشون روا میشه. ولی خیلی تعجب کردم از وجود افرادی با این طرز پوشش به اسم یهودی. مردهاشون رو صدا و سیما نشون داده بود..ولی زن هاشون رو نه.
  • ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    13 5
    ببین این اساییلی ها چه جونورایی هستند که به یهودی ها هم رحم نمیکنند
  • امید ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    11 6
    بسیار تاثیر گذار بود به امید محبوبیت پوشش برتر بین همه خانم های مسلمان
  • عرفان ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    20 8
    خداوند نسل خانمهای محجبه رو روز به روز زیادتره کنه ان شا ءالله. چه حجاب زیبایی دارند. بدون هیچ گونه تعصب سیاسی و مذهبی
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    14 4
    إن الذين آمنوا والذين هادوا والنصارى والصابئين من آمن بالله واليوم الآخر وعمل صالحا فلهم أجرهم عند ربهم ولا خوف عليهم ولا هم يحزنون اگر اینها به ایران می آمدند مایه خجالت هر چه بیشتر زنان به اصطلاح روشنفکر ایرانی می شدند.
  • ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    13 4
    خیلی ناراحت شدم. خدا به افراد تحت ظلم کمک کنه :(
  • 0 ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 15
    به نظر من یکمم باید به این فکر کنیم اگه اینا بیان ایران ممکنه خطری داشته باشن برای دینمون . .
  • ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    12 2
    خانم هاشون رو که دیدم یاد خانم های ایرانی اول انقلاب افتادم.به نظر می رسه اینا حجاب قرآنی دارن.
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    10 6
    بهتره به ایران نیان چون با وضعیتی که حجاب تو ایران داره مجبور میشن از ایرانم مهاجرت کنن
  • عبدالله ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    10 2
    ازخدای بزرگ عاجزانه درخواست میکنم به حق صدیقه طاهره سلام الله یک فرج درکاراین بندگان مظلوم خودش عطاکنه امین یارب العالمین
  • مير مهنا ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    6 2
    يعني واقعا عالي مشرق هميشه به گزارش هاي دسته اولش مشهوره
  • امين ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    6 3
    بايست بيشتر مردم را درمورد اين موضوع آگاه كرد.
  • راحیل ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 3
    خیلی جالب بود. راجع به این فرقه چیزی نشنیده بودم.حجابشون واقعا جالبه!
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 35
    جهود جهوده. همشون انگل بشریت هستن
    • محسن IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      4 2
      افراط تاکی؟ انسان بودن برهردین ومسلکی مقدم تر است. انسان باش تندروی مسلمان نما
  • احسان ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    12 4
    نشون میده در همه جا و در دینی قلب سلیم پیدا میشه خدا انشالله کمک شون کنه تا از شر صهیونیست ها نجات پیدا کنند
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    11 3
    چقدر باحالن!!!! اینا یهودی واقعین نه اون صهیونیستای لعنتییییی
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    14 3
    جالب بود ممنون . ای کاش صدا و سیمای عمو عزت به جای پخش سریال های بی محتوای و اخبار بی فایده (از جمله پخش گزارش خبری تولد فرزند مجری برنامه کودک! در مهمترین بخش خبری) در مورد موضوعات مهمتری اطلاع رسانی می کرد.
  • علی ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    6 3
    مرگ براسراییل عالیبودمشرق
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    7 5
    اگه به تورات معتقدند تو تورات تا اسم امام دوازدهم ما هم اومده تمام نشانه های رسول خدا ص و امام علی ع اومده محل حکومت پیامبر اومده و بهمین دلیل یهودیان در مدینه ساکن شدند ..............
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    11 4
    یه شاخه خوب هم که از یهیود سالم مونده، میخوان نابودشون کنند.
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 3
    حرف تاریخی بوشه : هر کی با مانیست با تروریست هاست !!!!!!
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    10 3
    حجاب اين يهودي ها از ما مسلمانان بهتره
  • sadegh ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    12 3
    نمی دانم چرا ولی چهره ی معصوم آدمای این عکسها مرا به یاد شیعیان شرق عربستان و لبنان می اندازدخداوند همه ی مستضعفان و مظلومان را از دست صهیونیسم و بهائیسم و وهابیسم برهاند به دست منجی بشر!
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 33
    جهود جهوده. همشون انگل بشریت هستن
  • مجید ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 3
    باید کمکشون کنیم ولو به معرفی و بیان مظلومیتشون
  • حسن ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 2
    این حرف بوش نیست!!!!!!!!! این حرف قوم لوط و پیروان انهاست!!!!!!!!! و حرف جدیدی هم نیست!!!!!! و فقط به مصداق تروریست هم محدود نمی شود!!!!!!!!!
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 2
    احسنت
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 2
    مشرق عالی بود دستت درد نکنه ممنون
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 10
    من که مخالفم اینا بیان ایران یه بار کورش یه اشتباهی کرد هنوز که هنوزه داریم چوبشو میخوریم حالا یه باردیگه .. ماشالله تعداد بچه هاشونم زیادن فکرکن یه یهودی ارتدکس نه تا بچه بیاره یه ایرونی اگربچه بیاره یه دونه شما خودتون فکراینده رو بکنین .
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 1
    اره والا
  • ایرانی ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 4
    اسلام انقدر قوی هست که اینها مسلمان می شوند
  • اسمال ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 2
    اگر بیان ایران میشه تبلیغ خوبی برای ایران و بر علیه صهیونیست ها
  • رضا ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 2
    کفار بنی اسرائیل مورد غضب خداوند هستند نه همه آنها
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 2
    حول نشید عزیزان - اینها نماد چند خانواده معتقد هستند که در بین بانوان ایرانی هزاران نمونه از آن را داریم و لذا قابل قیاس با جامعه متنوع ایران نیستند و فقط میتوان با خانواده های متدین و اصیل ایرانی مقایسه کرد که اصلا" کم ندارند. - اینها را با عقاید دیگرشان هم بشناسید و نه فقط به ظاهر. اگر اینقدر آنها را پاک میدانیند که باید به پیامبر خاتم میپیوستند. - اینقدر سیاسی و یک جانبه با مسائل اعتقادی برخورد نکنید. اینها هم اگر وارد جامعه ما بشوند لااقل از دروغ و ریاکاری حاکم بر فرهنگ عمومی ما دل زده میشوند.
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    البته توی قرآن ادیان نداریم بلکه فقط دین داریم این یعنی همه یک دین هستند و در مراحل زمانی مختلف به نسبت مقتضیات کامل شدن و در اسلام هم تکمیل شد.
  • اسمال ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 2
    اینا مستضعفین قوم یهود هستند انقلاب ما هم متعلق به همه مستضعفین عالمه نه یک گروه و قوم خاص
  • ناشناس ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 2
    چرا تر و خشک و با هم می سوزونی . خوشت میاد به خاطر کارای وهابیا به ما توهین بشه؟ حساب اینا از صهیونیستا جداست
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    7 2
    مثلا تو مسلمونی؟؟؟اینا مومنان یهودی هستند و وظیفه ماست که بهشون کمک کنیم.
  • alireza ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 2
    جالب و جديد بود ممنونم
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 4
    یه سوال. نگید دایی جان ناپلئونیه ها! اسرائیل نکنه می خواد دل ایرانی ها رو بفریبه و اونا رو که از قضا شبیه ماهم هستن به ایران بندازه و بعد توسعه نیل تا فارس داشته باشه؟
  • سلما ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 3
    منم دقیقا همین سوالو داشتم اخه انقد که فریبکارن این صهیونیست ها که من به هیچیشون اعتماد ندارم.... شاید این هم فریب باشه...
  • نور ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 1
    انشاء الله اللهم عجل لولیک الفرج
  • شهید زنده ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 2
    انشاالله پس از نابودی صهیونیسم همه جامعه بشری یک نفس راحت خواهد کشید.
  • اسمال ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 2
    وقتی ما معتقد به ظهور منجی هستیم که البته نزدیک هم خواهد بود انشا الله کار به اونجاها نمیکشه
  • كربلائي ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    7 2
    حجاب اينها از وضع تهوع آور « هنرپيشه هاي زن ايران » كه با پول دولت به حج هم ميروند بسيار بهتر است .خدا جاي حق نشسته و داوري را خوب بلد است . تصور نميكنم خداوند اينها را جهنمي و مثلا.... را بهشتي كند
  • زهرا ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 1
    دختر کوچیکه خیلی نازه.
  • امید ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 2
    احتمالا تو از بازمانده های خوارج زمان حضرت علی (ع) هستی! خواهشا خفه شو
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 2
    down with isreil
  • امید ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 0
    تکلیفت رو با خودت حداقل روشن کن بعد بیا کامنت بزار...!!!
  • محمد ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    12 3
    من به عنوان يك مسلمان شيعه ايراني، از يهوديان واقعي عذرخواهيئ ميكنم. نظر اين فرد ناشناس رو به حساب اين بگذاريد كه در اين دنيا،همه آدما عاقل نيستند. احمق هم نياز داريم. ما با يكتاپرستان مشكلي نداريم. با مذهبي‌ها دوست هم هستيم.
  • ابالحسن ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 1
    بسیار برایم جالب بود مشرق بخاطر این گزارش های متفاوت و تأثیرگذارت خیلی ممنون.
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 1
    دیگه قصه نساز
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 1
    قیافه هاشون که خیلی شبیه به هم اند
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 2
    ياد اوايل انقلاب افتادم. چه پوشش ساده و خوبي/
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 2
    جالبه حجابشون چادر مشكيه . مشكي
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 7
    حالا چرا پسراشون رو مدرسه ميفرستن ولي دختراشون رو نه؟يعني عقل دخترانميرسه و ممكنه منحرف بشن ولي پسرا نه؟!! خوب يه كم منطقي باشن ديگه گرچه واقعا حجابشون قشنگ ودلنشين بود
  • محمد ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    6 4
    خاک برسر ما مسلمون ها ..... خاک بر سر ما ایرانی ها....... حجاب یهودی ها رو نگاه کنین..... بخدا از 100تا فحش هم به بعضی از دخترای مسلمون نما بد تره.......
  • محمد ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    اشتباهی منفی دادم ببخشید
  • محمد ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 1
    لطفا ساکت شو
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 1
    ساکت شو انگل عزیز
  • محمد ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    این مقاله و مبحث باید به انگلیسی ترجمه بشه و در رسانه های جهانی مثل پرس تی وی منتشر بشه تا دنیا با پشت پرده حقوق بشر(زرشک) و آزادی بیان( آب زرشک) و دفاع از آزادی های مدنی( ایندفعه زرشک زیپو) مورد ادعای کشورهای غربی آشنا بشه
  • مجید ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 1
    خب بی دلیل نیست که ایران بعد از اسرائیل دومین جمعیت یهودی ها در منطقه خاورمیانه رو داره
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    14 1
    هیچ اشکالی نداره به ایران بیایند.اینها مستضعف هستند و ما میتونیم کمکشون کنیم هیچ تهدیدی هم واسه ما نخواهند بود.مگر الان در ایران یهودی نداریم ایا تهدید هستند؟ ضمنا اسلام ناب انقدر قویست که همه فرهنگها و مذاهب را جذب میکند در این شک دارید؟
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 1
    به نظر میرسه در بندگی خدا و عمل به دستوراتش صادق هستند. انشاءلله به آموزه های اسلام دسترسی پیدا کنند و مسلمان بشوند. آشکارتر شد که امام زمان ما سرور و محبوب همه انسان ها و برای همه ادیان است.
  • ستار ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 2
    با سلام ! اگر عزیزان دقت کرده باشند متوجه نوعی معصومیت ، مظلومیت و معنویت خاصی در چهرهای این یهودیها بویژه در دختران و زنان آنها خواهند شد . اگر چه بر اساس فرامین قرآنی ، می باید پیروان دین یا ادیان گذشته ، با آمدن دین جدید الهی ، دست از دین الهی قبلی کشیده و به دین جدید الهی بپیوندند و اینان در این خصوص دچار گناه شده اند ولی هم در دین مسیحیت و هم در دین یهود و همچنین در اسلام ، آنانکه سعی در پیروی از احکام و دستورات الهی دین خود را دارند و تمام تلاششان تبعیت از سنت و سیره پیامبر خود میباشد ، از سوی خداوند متعال صاحب چهره ای پیامبرگونه میشوند. بر اساس تعالیم اسلامی ، تمامی پیامبران الهی از حضرت آدم (ع)گرفته تا حضرت محمد (ص) دارای چهره و هیبتی معنوی و الهی بوده اند و پیروان راستین آنان نیز اینگونه بوده اند ولی هر کس از هر دین و مذهبی که از مسیر الهی فاصله گرفته و یا به ظاهر ، خود را پیرو واقعی یکی از پیامبران الهی جا زده و مشغول قتل و چپاول و اذیت و آزار انسانها و سایر موجودات زنده شده است ، باطن رذیل و گنهکار خویش نیز به اذن الهی در چهره اش نمودار شده که بهترین نمونه آنها ، همین تکفیریهای به ظاهر مسلمان هستند که از نظر دینی برتر از یهودیان و مسیحیان میباشند ولی به علت عدول از سیره و سنت واقعی پیامبر گرامی اسلام و انجام کارهای پست و غیر انسانی ، ظاهرشان نیز کریه و مشمئز کننده شده است ولی این یهودیان گرچه از نظر دینی ، مورد قبول دستورات قرآنی نمیباشند ولی به علت رعایت موازین الهی و اخلاقی و اجتماعی ، از سوی خداوند مهربان ، صاحب چهره ای معنوی و معصومانه شده اند.
  • بنده خدا ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 1
    خیلی جالب بود . حجابشان و پایبندی آنها به اعتقاداتشان فوق العاده است
  • محمد ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    فحش نده خدا توی قران گفته بعضی از اینا نماز شب میخونن..... همه گیشون که مثل اسراییل وحشی نیستند...
  • مهرداد ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 1
    انگل تویی!
  • ابراهیم ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    یه جوری گفتین انگار تو کشور ما دین دیگه ای نیست ، در ضمن یهودی ها تنها دینی هستن که کسانی رو که اصلشون یهودی نیست به یهودیت دعوت نمی کنن
  • ابوالفضل ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 1
    بیا تهرون میشن تهرونی !!
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 1
    این ثابت میکنه که ریشه ادیان ابراهیمی تا چه حد زیادی ، یکی و مشترک هست
  • ناشناس ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 1
    اگه بشريت مثل من و توست خاك بر سر اين بشريت كه هنوز نفهميده تمام آفريده هاي خدا در نزد خدا برابرند و تنها چيزي كه اونا رو گرامي تر مي كنه به فرموده پيامبر اكرم (ص) تقواي اوناست.
  • ناشناس ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 2
    اگه تو حرف نزني. اتفاقي نمي افته- بي تربيت بي فرهنگ دين نشناس
  • ناشناس ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    6 2
    اسراييل پشه اي بيش نسيت. در برابر فيل عظيمي مثل ايران. زياد بهش محل نذاريد سگ نحس نجس حرام زاده جوگير مي شه سگ كي باشه! البته ارزش صهيونيست از سگم كمتره و بايد از اين حيوان وفادار عذر خواهي كرد
  • ناشناس ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 1
    واقعا موافقم. بين هر قشري رو نگاه ميكنيد از اون بازيگران به اصطلاح متجدد تا اون خانوم فروشنده لوازم آرايشي، بي حجابي موج مي زنه. كاش اين دختران و زنان به خودشون بيان البته غيرت مرد و ناموس خواهي از بين رفته و گرنه قديم هم لوازم آرايشي بود بي حجابي بود ولي غيرت مردان بيشتر بود
  • علی ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    مسیحیت تحریف نشده به اسلام نزدیک تره
  • علی ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 1
    راست میگه وقتی پیامبر(ص) دوازده امام رو میشمردند ،به امام پنجم که رسیدند فرمودند: "محمدبن علی که درتورات بانام باقر آمده است"
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 1
    داداش انشتین نیستی؟
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 1
    عجب حرف قشنگي زدي بارک الله کمترآدم اين قدر تيزبيني و دقت مي بيند
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    6 2
    عزیزم کسی که حجاب درست نداره شیعه نیست
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 1
    هردینی گروهی ارتدوکس و تندرو مخصوص به خودش رو داره
  • رضا ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 1
    حجاب زنای اینا رو که دیدم به حال جامعه خودمون گریم گرفت. کجائید شهدا که این روز رو ببینید.... خدا از سر تقصیرات ما بگذره که امر به معروف و نهی از منکر بین ما سنت متروکه شده.
  • سینا ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 1
    کاش بیان ایران هم وضعیت بهتری داپپمیتونن داشته باشن و هم میشه صدای این جماعت مظلوم رو به جهان رسوند
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 2
    اومدن ایران تو مسلمونشون کن
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 1
    خب مسلمونام بچه هاشونو زیاد کنن
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 1
    شبیه ایرانیا هستن
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 1
    فکر کردی ما با کسانی که سرسوزنی نظراتشان متفاوت است و طن پذیرش آنها وجود دارد چگونه برخورد می‌کنیم؟
  • خالق ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 1
    آفرین ستار .خیلی زیبا توضیح دادی.
  • محمد ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 1
    خود قرآن هم تفاوت قائل شده بين يهوديان خوب و بد
  • محمد ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 1
    منم همين فكر به ذهنم رسيد ولي مسئولين فرهنگي ما طبق معمول خواب تشريف دارن من نمي دونم اگه لطف خدا توجهات امام زمان(عليه السلام) و درايت امام خامنه اي نبود چه بلايي سر اين انقلاب ميومد
  • سوفی ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 2
    جناب ناشناس جهود اونیه که فقط خودشو خوب میدونه ازکجامیدونی همینایی که بهش ون میگی جهود ازمن وتوانسان تر نباشن!!!!
  • م-ب ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    البته فقط اون تفکراتی که با اسلام هم خوانی داره مثل حجاب انصافا هم دمشون گرم عجب حجابی دارن خیلی خوشم اومد
  • م-ب ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 2
    این مسئله به ذهن خودمم رسیده بودکه اگه بیان ایران ممکنه یه خورده..... امامخالف هم نیستم به شرطی که نظارت هم روشون باشه
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 1
    مشرق واقعا تحت تاثیر این گزارش قرار گرفتم و خیلی ازتون ممنونم حقیقتا میشه در چهره های اونا معصومیت یه انسان با ایمان رو دید به امید روزی که حضرت مهدی عجل الله ظهور کنن و همه ی مستضعفین رو از دست دشمنای خداوند نجات بدن کار خوبی کردین حمایت از مظلوم وظیفه ی هر مسلمان متعهدیه
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    4 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    10 1
    جالب بود، فکرکنین چندوقته ،دیگه ازاین نوع حجابها تو ایران ندیدین ، بعید میدونم بین ایرونیها ومسلمونهای شیعه مقیم کانادا هم افرادی بااین حجاب دیده بشه . عکس بعضی ازاقایون که بسیارمذهبی ان و جز مقامات هم هستن باکل اعضای خونوادشون که توی اینترنته ، دخترکوچیکشونو بادختراین یهودی مقایسه کنین . تفاوته درک میکنین . ولی بیان ایران چی کنن ؟ این خانمهای محجبشون با دخترای محجبشون ازراه بدر بشن . .بیان ایران که اون حجابشونتحت تاثیر دخترا وخانمهای ایرونی ونیش وکنایه ومسخره کردنه خانمها واقایونه اتوخیابونها ومحله های ا یران میپره.
  • محمد ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    من همشونو دعوت میکنم بیان ایران اصلا بیان همین شابدولعظیم خودمون ما هم مهمون نوازی میکنیم
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 1
    اينها از پيروان شريعت موسي کليم ا.. هستند و سعي کردند به اصول اوليه شريعت خودشون پايبند باشند. خداوندا تو پناه تمام کساني هستي که در راه تو تسليم و به فرمان تو عمل ميکنند.
  • رامهرمز ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    اگه به خوبی درعقایدشون کنکاش بشه شاید از امام زمان عج هم نشانه هایی ببنیم
  • رامين ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    اين تصاوير به حقانيت حجاب كه ريشه اي الهي دارد اشاره ميكند و جوابي محكم به دهان كساني است كه به هر نحوي حجاب را ساخته و پرداخته ميدانند
  • مهدى ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    1 1
    ببخشيد اشتباهى منفى زدم
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    استغفرالله..شما آیات خدارو به سخره نگیر ..که هرکه بر ایمانش استوار باشه مومنه..اینام انشائالله به حقیقت دین خاتم میرسن..
  • ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 1
    این جوریا هم نیست مگه شما کجای ایرانی؟
  • سربازسیدعلی ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    3 2
    مظلومیت ومعصومیت غم انگیزی درچهره هاشونه/ مرگ برصهیون/مرگ براسرائیل
  • حامد ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    2 1
    چی میگی بابا، تو ایران هم یهودی هست تازه تو مجلس هم نماینده دارند.
  • سیندرلا ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 1
    مطلب خیلی خوبی بود واقعا از حجابشون جا خوردم ،خیلی هم شبیه ما ایرانیها هستند .در ضمن اقا محمد شما به چه اجازه ای به ایرانیها ومسلمونها توهین می کنید اقلیت بدحجاب در جامعه ما انقدرها هم بیداد نکرده که همچین توهینی می کنید ،منطقی باشید ولحن مودبانه تری داشته باشید سپاسگزارم از سایت خوبتون .
  • امیر ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    8 4
    دختر های ایران دخترهای شیعه ی ایرانی از اینها یاد بگیرین 16 سالشون که می گذره ازدواج می کنن شما بفکر دانشگاه و ایروبیک و پدیکور مدیکورین. آدرس اینها رو بدین مامانمو بفرستم خاستگاریشون معصومیت و متانت از قیافشون میریزه خدا روز قیامت اینا رو میزان قرار نمیده!
  • مهرداد ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 1
    کوروش رفیقته؟
  • كارشناس ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    2 2
    اگر دولت ایران برنامه ای برای پذیرش اینها و اقامتشان در ایران داشته باشد فکر بسیار هوشمندانه ای است از جمله فواید و نتایج آن: 1- پناه دادن به مردمانی که می خواهند پاک زندگی کنند و شرق و غرب آنها را مانع شده و می آزارند و این در راستای اهداف انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی است 2- ارائه الگوی صحیح به یهودیان و مسیحیان جهان و داخل ایران چون مسیحیان معتقدند که عیسی شریعت موسی را قبول داشته هر چند عملا مسیحیت رایج ملتزم نیست 3- باطل کردن تبلیغات رسانه های صهیونیستی غربی در جوسازی یهودی ستیزی علیه ایران 4- فعال نمودن یهودیان علیه صهیونیستها 5- کمک وسیع به ایران در اهداف انقلابی و اسلامی: افشای صهیونیستها و حکومتهای ملحد و ضد دین غربی با نقاب دموکراسی و آزادی و مبارزه علیه آنها و حامیان غربیشان
  • دزفولی ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 1
    درست میگن دلیل از دسترس خارج کردن تورات و جایگزینی کتابی من درآوردی بنام تلمود همینه چون خیلی از علوم تو تورات واقعی بوده از نقشه شیپور بعنوان وسیله ای برای تجمع قوم بگیر تا مشخصات ظاهری پیامبر از خودتون پرسیدین چطور بحیرای مسیحی در اون دیر پیامبر را در سن 8 سالگی شناخت و به ابوطالب ع گفت این بچه رو نبر مسافرت؛ جونش در خطره !! چون نسب پیامبر ص و علائم ظاهریش در تورات اصلی اومده ترور حضرت عبدالله ع پدر پیامبر ص در جوانی هم یدلیل تلاش برا بدنیا نیومدن پیامبر خاتم ص بود. ضمنا بچه دو سال شیر میخوره چرا عبدالمطلب پیامبر ص رو پنج سال گذاشت بیرون از مکه پیش حلیمه سعدیه ؟؟؟؟!!1 چون جونش همواره در خطر بود از این چرا ها زیاده کسایی که علاقه مند هستند؛ سخنرانی آقای مهدی طائب با عنوان دشمن شناسی از دیدگاه قرآن رو گوش بدهند
  • سیندرلا ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    2 2
    من هم موافق پناهندگی سیاسی به این بنده های خدا هستم امیدوارم این اتفاق بیفته .
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    2 2
    اگه احمدی نژاد بود شاید کاری می کرد ولی روحانی نه
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 1
    سر سوزن؟ ما با کسانی که کل اعتقادات شیعه رو توی روزنامه هاشون انکار و شتم و هجو میکنن چه برخوردی کردیم؟ با روزنامه ای که کاریکاتور رئیس جمهور کشور رو شکل یه جحیوون کشید چه برخوردی کردیم؟ با روزنامه ای که کاریکاتور یه عالم مجاهد رو شکل حیوون کشید چطور؟ سر سوزن؟ زهی عقل و انصاف.........
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 1
    عزیزم از پدر باید یهودی باشی,با دعوت واینا نمیشه,به خاطر همین کل یهودیای جهان15,16 میلیون نفر هستن,فک کنم الگوی خوبی باشه برایlady های روشنفکرمون.........
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    2 1
    اقای سینا با این رسانه ای که ما داریم حتی صدای خودمونو هم نمیتونیم به مردم دنیا برسونیم
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 2
    ای خدا الان دولت یه ردیف بودجه هم برا اینا تو قانون می ذاره ول کنید خودمون کم مشکل داریم پول خودمون واسه خودمون حرومه اما برا بقیه دونیا چه راحت خرج می شه
  • هادی ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    2 1
    حجابشون از ایرانی ها بهتر است
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 1
    ایران اگر عرضه داشت شرایط مهاجرت براشون فراهم می کرد. اما وقتی شرایط زندگی برای خود ایرانی ها مناسب نیست معلومه شرایط برای مهاجر غیر قابل تحمل خواهد بود
  • rose ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    2 1
    خاک تو شر همتون با نوشته های کوفتیتون...
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    2 1
    دولت ایران فقط به فکر پناه دادن ب اتباع افغانیه تا جوونا بیکارو تن پرور بار بیان ای مسائل هم ک میشه ازش کلی فایدهی فرهنگی برد رو نادیده میگیره
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    2 3
    واقععععععععععععن متاسفم برای این افکارجاهلانه
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    1 1
    رز عزیز با خودت چند چندی ..........
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    2 2
    کاش دولت زمینه مهاجرت شون به ایران رو فراهم کنه.
  • بابک ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    1 2
    مسلمون واقعی اینا هستن عزیزم
  • خاک پای مدافعان حرم بی بی ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    2 1
    خدایا به اینا توفیق هدایت و دخول به مکتب اهل بیت تشیع شیعه اثنی اشری را عنایت فرما
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 1
    ای نادان افراطی نمی گم خوب یا بد هستن ولی اول تحقیق کن بعد اظهار نظر منفی کن
  • روح الله ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    1 2
    این گروه مانند محدثین شیعه هستند واعتقاداتی شبیه آنها دارند
  • سروش ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    8 2
    حرفت زیبا بود ولی بدان مقصر هم دنیای اسلام است که به دلیل چند دستگی و تخریب در دین اسلام خشونت و تکفیر دیگر فرقه ها و کشتار فرقه های دیگر و مغایر بودن کلام و گفتار مسلمانان با عملشان افراد در ادیان دیگر الهی را وا داشته تا به اعتقادات خودشان محکم تر بچسبند ظاهرا ما در تبلیغ اسلام ناب محمدی ناتوانیم باشد تا مولایمان امام مهدی(عج) ظهور کنند تا اسلام ناب محمدی را گسترش دهند.
  • مهدی ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    1 2
    دوست عزیز این سخن تو از ظاهر بینی نسبت به افراد ناشی میشه و ابدا مطلق و قابل اتکا نیست! چون در اینصورت با اصول عقلی و نقلی و منطقی منافات خواهد داشت! ما در همون وهابیون و سلفی های نادان و جنایتکار به کرات چهره های زیبا میبینیم حتی موقع هلاکتشون بعضی هاشون با لبجند بودن!!...و در شیعیان خالص هم چهره های نه چندان دلچسب! با جستجوئی چند دقیقه ای در اینترنت این مساله بسادگی بر شما آشکار خواهد شد! در همون سرزمین ظلم و جور و نژاد پرستی(اسرائیل) چه بسیارند کودکان و بزرگسالان معصوم چهره ،آیا میشود حکم به معصومیت اونها داد؟ نمونه ای عینی : آیا چهره ی عارف عامل بالله مرحوم آیت الله قاضی استاد آیت الله بهجت زیبا بود؟!!! میشه با معیارهای زیبائی شناسی چهره،ایشون رو در اون طیف زیبا قرار داد؟؟؟!!! پس ما بیائیم بسنده کنیم به این آیه ی نورانی: ان اکرمکم عندالله اتقیکم.... و لاغیر! ضمنا یادمون باشه همونطور که حق دینی و انسانی نداریم کسی رو تکفیر کنیم همونطور هم حق نداریم کسی رو از گناه مبرا بدونیم و حکم به معصومیت او بدیم... پس این دیدگاه شما بنظر من بسیار سطحی و ساده انگارانه ست. بهتره بفرمایش حضرات معصومین عقل یعنی پیامبر درون رو چراغ راهنمای زندگی قرار بدیم و نه احساسات آنی و بعضا گمراه کننده و ویرانگر رو و این البته به معی نفی احساسات پاک و انسانی نخواهد بود! والله اعلم!
  • مهدی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    19 5
    تو چرا میسوزی از این نظرات؟! بد میگن که حجاب زن امروز ایرانی مایه ی ننگ مذهب حقه ی تشیعه؟؟ البته جز معدود بانوان با ایمان... متاسفانه بی حجابی چندش آور زن ایرانی علاوه بر سستی ایمان شخصی اونها در مشکلات شخصیتی شون هم ریشه داره. اگر زن به خودش بها بده نه به اون بدنی که چند سال دیگه حتی قابل نگاه کردن هم نیست، دیکه بی حجابی رو مایه ی حقارتش خواهد دونست نه یک امتیاز! زن ایرانی از خواب شیطانی بیدار شو!..صدای حقارتت دیگه دار آبرو از دین و فرهنگ ایرانی میبره! و این اول نابودگر خودت خواهد بود تا مرد جامعه ت!
  • مریم سراوانی ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    1 4
    آنها همونطور که دیدین یک فرقه ساختگی اند. اگه تو کشور ما یکی یه فرقه دینی واسه خودش ابداع کنه ما چیکار می کنیم؟
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    1 1
    کشورهای خارجی نقش کشتی نوح را می خواهند بازی کنند دریابیید
  • ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    1 1
    با دقت متن رو بخون
  • ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    1 1
    حالم از این واژه ی "خاک بر سر..." به هم میخوره . لطفا کمتر موج منفی باشید.
  • ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    4 4
    بزار بیان ایران
  • ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    4 1
    صهیونیسم ساختگی نیست!!!!! اونوقت اینها که به اصل آموزه های تورات عمل میکنن ساختگی ان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • jo jo ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    1 2
    Hello..mashregh
  • فاطمه ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    8 2
    سلام اون دختر کوچولو که تو عکس آخریه، خیلی خواستنیه... تازه حجابم داره... منو ببخشید، آخه من خیلی بچه دوس دارم
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    4 21
    لباسها هایشان شکل لباس داعش است و هم عقیده شان مثل داعش
  • perspolisi ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    5 23
    داعشیان یهودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس