رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روز جهانی حضرت محمد(ص) می‌تواند منشأ وحدت و انسجام هر چه بیشتر مذاهب اسلامی شود تا توطئه‌های گسترده و تفرقه‌افکنانه دشمن را که امروز با بمب‌گذاری‌ها، ترورها و جنایات مختلف شاهد آن هستیم، درهم بشکند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج؛ سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه یادواره سراسری پدران آسمانی جامعه پزشکی در جمع خبرنگاران گفت: روز جمعه واقع در هفته وحدت با نام روز جهانی حضرت محمد صلی الله علیه و آله نامگذاری شد.

سردار نقدی در ادامه تصریح کرد: از امسال شهرهای مختلف، روستاها و مساجد کشور شاهد برگزاری جشن های باشکوهی در بزرگداشت پیامبر عظیم الشان اسلام خواهند بود.

وی به ایام هفته وحدت اشاره نموده و افزود: با توجه به اینکه ولادت آن حضرت طبق روایات مذاهب اسلامی در دو روز 12 و 17 ربیع الاول نقل شده است، این روز می تواند منشأ وحدت و انسجام هر چه بیشتر مذاهب اسلامی گردد تا توطئه های گسترده و تفرقه افکنانه ی دشمن را که امروز با بمب گذاری ها، ترورها و جنایات مختلف شاهد آن هستیم در هم بشکند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود برادران ایمانی در کشورهای مختلف با پیوستن به این جشن، نقش خود را در تحکیم وحدت اسلامی هر چه بیشتر ایفا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس