هزاران مهاجر سیاه پوست که با وعده کار و اعطای پناهندگی به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده اند در اعتراض به شرایط بد اجتماعی در تل آویو تظاهرات کردند.

گروه بین‌الملل مشرق - بیش از سی‌هزار مهاجر سیاه‌پوست که از کشورهای سودان و اریتره با وعده‌های اعطای پناهندگی و کار برای تشکیل جوامع یهودی به سرزمین‌های اشغالی منتقل شده‌اند، در اعتراض به شرایط سخت اجتماعی سیاه‌پوستان در اسرائیل، در میدان رابین تل آویو تظاهرات کردند.

رژیم اسرائیل روند اعطای شهروندی و کار به این مهاجران را کندی پیش می برد و براساس اعلام گروه های حمایت از حقوق بشر، بسیاری از سیاه پوستان به عنوان مهاجر غیرقانونی بازداشت شده و با خطر اخراج مواجه هستند.

ادوارد کوریگان حقوق‌دان و فعال در حوزه حقوق بشر در گفت‌وگو با شبکه پرس‌تی‌وی گفته است: سیاه‌پوستان باید سه بار در روز به مقامات محلی گزارش بدهند؛ بعد از ساعت ۱۰ شب برای آن‌ها قانون منع آمد و شد برقرار می‌شود و تا صبح ادامه دارد. آنها نمی‌توانند کار کنند و از حمایت حداقلی برخوردارند. به عنوان مثال پناه‌جویان سیاه‌پوست آفریقایی به شدت در تل آویو مورد استعمار قرار می‌گیرند. در تل آویو اعراب فقیر در مقابل پناهجویان آفریقایی قرار داده می‌شوند و مقامات این دو گروه را به رقابت وا می‌دارند. 

مسئله دیگر اینکه این سیاه‌پوستان به شدت مورد تبعیض واقع می‌شوند و فقیر هستند. و همچنین رژیم اسرائیل به طور غیر رسمی و بر اساس نوعی سیاست نانوشته، جمعیت فلشا یا یهودیان سیاه‌پوست را کنترل می‌کند و بدون اینکه به آنها چیزی بگوید، مانع زاد و ولد آنها می‌شود... آنها اگر این داروی کنترل زاد و ولد را مصرف نکنند نمی‌توانند وارد اسرائیل شوند.

{$sepehr_album_8605}


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1 0
    فک کردن عاشق چش ابروشونن رفتن اونجا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس