رئیس مرکز هنرهای نمایشی ایران گفت: «نازنین متین‌نیا» دیگر هیچ فعالیتی را در دبیرخانه سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نخواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، قادر آشنا رئیس مرکز هنرهای نمایشی در خصوص خبر «انتصاب حامی فتنه در جشنواره تئاتر فجر» در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: روز گذشته به صورت مستقیم بر امور وارد شدم و طی تصمیماتی که گرفته شد از این پس حوزه ستاد خبری و روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر همچون سنوات گذشته زیر نظر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه خانم «نازنین متین‌نیا» هیچ‌گونه مسئولیتی در دبیرخانه سی و‌دومین تئاتر فجر نخواهد داشت، گفت: هیچ ابلاغ رسمی در این خصوص از سوی دبیر جشنواره به ما صورت نگرفته بود و گویا وی تنها در حوزه اطلاع رسانی همکاری‌هایی داشته است که دیگر هیچ فعالیتی را در دبیرخانه و در جشنواره تئاتر فجر نخواهد داشت.

روز گذشته برخی از سایت‌های خبری از حضور یکی از حامیان فتنه 88 در دبیرخانه سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و فعالیت در حوزه ستاد خبری این جشنواره را دادند که با اقدام به موقع رئیس مرکز هنرهای نمایشی از ادامه فعالیت این فرد جلوگیری و به اسماعیل عالیزاد دبیر جشنواره تئاتر فجر تذکر جدی داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس