مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه فتنه‌گران در واقع با اسلام مخالف بودند،‌گفت: ۹ دی انفجار خشم مقدس مردم ایران بود.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل در اجتماع مردم رشت به مناسبت 8 دی مردم گیلان و حماسه ملی 9 دی، اظهار کرد: در سال 88 شما مردم گیلان یک روز قبل از روز 9 دی با غیرت، ایمان و با عزم و اراده علیه فتنه‌گران اجتماع و تظاهرات کردید.

وی با بیان اینکه باید 9 دی برای جامعه تبیین شود افزود: 9 دی لبریز شدن کاسه صبر مردمی بود که حوصله مردم سرآمد و مردم به صورت خودجوش قیام کردند.

9 دی انفجار خشم مقدس مردم ایران بود

مشاور عالی مقام معظم رهبری 9 دی را انفجار خشم مقدس مردم ایران دانست و تصریح کرد: در نهم دی شکسته شدن بغض در گلوی مردم بود و مردمی که چند ماه حوادث پس از انتخابات را تحول کرده بودند در این روز واکنش نشان دادند.

حداد عادل با تاکید بر اینکه انتخابات پرشوری با حضور 85 درصدی مردم واجدین شرایط در انتخابات گفت: این یک حدنصاب تاریخی بود و در کشورهای مدعی دموکراسی این حد نصاب حتی به 50 درصد نیز نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه مردمی که اعتماد داشتند و می‌دانستند نظام اهل تقلب نیست وارد انتخابات شدند، خاطرنشان کرد: رهبری نظام از مردم تشکر کردند ولی عده‌ای اجازه ندادند حتی یک روز پیروز انتخابات جاری شده و از همان یک روز مانده به انتخابات فاز دیگری زدند، در حالی‌که در تبلیغات‌های‌ خود به قانونمداری تاکید می‌کردند قانون را دور زدند.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 گفت: تا ساعت 6 روز شنبه بعد از انتخابات فقط در یکی از خیابان‌های تهران 6 اتوبوس توسط طرفداران کسانی که خود را قانونمدار معرفی می‌کردند، آتش زده شد.

حداد عادل با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری کسانی را که نسبت به انتخابات سال 88 اعتراض داشتند به قانونمداری دعوت کردند، افزود: در انتخابات سال 88 برخی افراد رقیب را دروغگو و متقلب معرفی می‌کردند اما خود این افراد پیش از شمارش کامل همه صندوق‌ها ادعای پیروزی کرده و ادعا کردند در انتخابات تقلب شده است.

چهره نظام جمهوری اسلامی در انتخابات 88 مخدوش شد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه چهره نظام اسلامی که با خون شهدا آبیاری شده است توسط برخی افراد در انتخابات 88 مخدوش شد افزود: برخی افراد به دشمنان فرصت دادند که بگویند نظام اسلامی در انتخابات تقلب کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در انتخابات سال 88 خود را بسیجی می‌نامیدند، گفت: در حوادث پس از انتخابات 88 برخی با اسلحه وارد مقر و پایگاه‌های بسیج شدند و آنجا را تصرف کرده و با سلاح‌های موجود در پایگاه‌های بسیج مردم را بکشند و وقتی که بسیجی‌ها مقاومت کردند برخی از آنها را نیز به شهادت رساندند.

افرادی که خود را یار امام(ره) می‌دانستند لطمه بزرگی به میراث امام راحل وارد کردند

به گزارش تسنیم، حداد عادل به سخنان برخی از افراد که خود را یار امام و میراث‌دار انقلاب می‌نامیدند اشاره کرد و گفت: برخی از همین افراد در حوادث پس از انتخابات سال 88 لطمه بزرگی به میراث امام (ره)‌ زدند و چهره انقلاب را با تهمت تقلب مخدوش کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی میراث امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: امام راحل از سال 42 از فلسطین حمایت و دشمن رژیم صهیونیستی بودند اما در روز قدس سال 88 عده‌ای آمدند و یا در ماه مبارک رمضان در ملاء عام روزه‌خواری کردند و شعار نه غزه نه لبنان سر دادند، ادعا کردند که می‌خواهند جان خود را فدای ایران کنند که این نیز دروغ بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه سران فتنه هیچ‌گاه اغتشاش و از بین بردن میراث حضرت امام(ره) را محکوم نکردند، تاکید کرد: وقتی در 16 آذر سال 88 عده‌ای به عکس امام (ره) توهین کردند و صدا و سیما این تصاویر را منعکس کرد تنها برخی افراد نسبت به این کار اعتراض کردند. 

فتنه‌گران در واقع با اسلام مخالف بودند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوادث فتنه 88 فتنه‌گران بر روی کلمه اسلامی نظام خط کشیدند، تصریح کرد: فتنه‌گران در واقع با اسلام مخالف بودند.

حداد عادل با اشاره به فتنه یکی از سران فتنه در 13 آبان سال 88، افزود: این افراد در بیانیه خود از همه چیز گفتند اما درباره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حرکت دانشجویان پیرو خط امام که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیده بودند، حرفی نزد.

وی زشت‌ترین حرکت فتنه‌گران را در روز عاشورای سال 88 دانست و گفت: مردم عزادار ایران در حالی‌که مشغول عزاداری بودند عده‌ای به خیابان‌ها آمدند و همه نشانه‌های دینی و پرچم‌ها را آتش زدند، وقتی مردم نسبت به این حرکت آگاه شدند به خیابان‌ها آمده و به مقابله با فتنه‌گران پرداختند.

حوادث سال 88 دعوایی بر سر مسائل سیاسی و اقتصادی نبود

وی با بیان اینکه حوادث سال 88 دعوایی بر سر مسائل سیاسی و اقتصادی نبود بیان کرد: مشکل اصلی فتنه‌گران با اسلام بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری افزود: همه مردم دیدند عده‌ای که خود را مدافع استقلال ایران می‌دانستند کارهایی کردند که دشمنان انقلاب، اسلام و ایران شاد شوند.

حداد عادل با اشاره به اینکه در حوادث پس از انتخابات سال 88 خبرگزاری‌های خارجی لحظه به لحظه حوادث خیابان‌های تهران را مخابره می‌کردند، گفت: فتنه‌گران کاری کردند که دشمنان نسبت به کشور طمع کنند.

برخی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب باز هم بر طبل اغتشاش کوبیدند

وی به دعوت مقام معظم رهبری از مدیران ستادهای کاندیداهای نامزدهای انتخابات سال 88 در روزهای پس از انتخابات اشاره و ابراز کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به نمایندگان همه نامزدها گفتند نظام اسلامی از آرای شما محافظت می‌کند اما برخی پس از این دیدار باز بر طبل اغتشاش کوبیدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حتی در نماز جمعه 29 خرداد سال 88 معترضان به انتخابات را دعوت به آرامش کردند، افزود: مقام معظم رهبری حتی در این مراسم از سوابق نامزدهای انتخابات سال 88 گفتند و از آنها با احترام یاد کردند، همچنین گفتند نظام اسلامی اهل تقلب و تغییر آرای مردم نیست.

ایران امروز علم استقلال در جهان اسلام را بلند کرده است/ برخی در انتخابات 88 با انجام قانونشکنی دیکتاتوری کردند

حداد عادل با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون علم استقلال را در جهان اسلام بلند کرده است، گفت: در انتخابات 88 برخی با انجام قانونشکنی دیکتاتوری کردند.

وی قانونشکنی فتنه‌گران در اغتشاشات 88 را سبب برانگیخته شدن خشم ملت ایران دانست و گفت: 9 دی آتش‌نشان خودجوش مردم در سراسر ایران بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از حماسه گیلان در 8 دی تصریح کرد: پیام 9 دی را نباید فراموش کرد و همواره این روز را باید عزیز داشت.

استکبار پس از 9 دی، از تاثیر فتنه در نظام جمهوری اسلامی ناامید شد

حداد عادل با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی با اقیانوس عزم و اراده و با ایمان و بصیرت و ولایت‌پذیری در برابر دشمنان نظام اسلامی قرار گرفتند، افزود: پس از حماسه آفرینی ملت ایران در 9 دی سال 88 دشمنان از موثر بودن فتنه ناامید شدند.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و بصیر گیلان در 8 دی به دنیا اعلام کردند که دست از سر قرآن، انقلاب اسلامی و خط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر نمی‌دارند گفت: مردم بصیر ایران اسلامی همواره از یادگار امام خمینی (ره) و خون شهدا محافظت می‌کنند.

9 دی نشان داد هرفردی در برابر ساحت مقدس سیدالشهداء(ع) بایستد، نابود می‌شود

مشاور عالی مقام معظم رهبری امام حسین (ع) را مظهر آرمان‌های اسلامی و انقلابی ملت ایران دانست و گفت: حوادث عاشورای 88 و پس از آن حماسه ملت ایران در 9 دی نشان داد هر فرد یا گروهی که در برابر ساحت مقدس سیدالشهداء(ع) بایستد، نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران، همان مردم ابتدای انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: مردم ایران با وجود همه تبلیغات دشمنان در انتخابات 24 خرداد امسال شرکت و تمام تبلیغات دشمنان نظام اسلامی را خنثی کردند.

حداد عادل رای مردم را حق‌الناس دانست و گفت: در انتخابات اخیر رئیس جمهور منتخب با اختلاف 300 هزار رای انتخاب شد، اگر نظام اهل تقلب بود 300 هزار رای در برابر ده‌ها میلیون رای چندان قابل توجه نبود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات اخیر اعتماد خود را به نظام اسلامی نشان دادند، تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات اخیر عملا به دهان فتنه‌گران کوبیدند.

مردم ایران حاضرند استقلال و عزت خود را با رفاه مادی ظاهری معاوضه کنند

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه مردم اجازه نمی‌دهند افرادی با هر بهانه بار دیگر نعمه فتنه را ساز کنند گفت: حضور ملت ایران در همه صحنه‌ها پیامی است به دشمنان که بدانند اگر دولت ما و تیم مذاکره کننده هسته‌ای به تعبیر مقام معظم رهبری در برابر طرف مقابل نرمش قهرمانانه انجام می‌دهد این نشانه عجز و ناتوانی ملت ما نیست.

وی افزود: ملت ایران حاضرند استقلال و عزت خود را با رفاه مادی ظاهری معاوضه کنند.

مردم اجازه نمی‌دهند آمریکایی‌ها دوباره مقدرات ما را به دست بگیرند

حداد عادل با تاکید بر اینکه مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند، گفت: مقام معظم رهبری، قوای سه گانه و همه مردم مدافع استقلال، آزادی و عزت ملی هستند و اجازه نخواهند داد آمریکایی‌ها دوباره مقدرات ما را به دست بگیرند.

وی با اشاره به جنایت‌های قدرت‌های استکباری به ویژه در کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون به برکت انقلاب، قرآن، مقام معظم رهبری، مرجعیت و روحانیت آگاه و حضور پرشور ملت ایران در تمام صحنه‌ها ایران اسلامی به جزیره امنیت در میان کشورهای منطقه تبدیل شده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس