کماندار طلايي بازي هاي پاراآسيايي 2010 ابراز اميدواري کرد تا مسئولان سازمان تربيت بدني وعده خود در خصوص اهداي پاداش معلولان را عملي کنند و آنها را از چشم انتظاري خارج کنند.

به گزارش مشرق به نقل از  مهر، شيرمحمدي در بازي هاي پاراآسيايي گوانگجو در رشته تيراندازي با کمان به مدال طلا رسيد. علي سعيدلو، رئيس سازمان تربيت بدني، پيش از اين وعده داده که پاداش ورزشکاران سالم و معلول يکسان خواهد بود.

در مراسم تجليل از مدال آوران بازي هاي آسيايي 2010، به 20 ورزشکار طلايي 150 سکه بهار آزادي و حواله يک واحد مسکوني، همچنين به 14 ورزشکار نقره اي 75 سکه بهار آزادي و به 25 ورزشکار برنزي نيز 50 سکه بهار آزادي از سوي سازمان تربيت بدني جمهوري اسلامي ايران اهدا شد اما پاداش مدال آوران پاراآسيايي تا بدين لحظه به آنها پرداخت نشده است.
راضيه شيرمحمدي اظهار داشت: ما ورزشکاران معلول اميدوار بوديم که مسئولان سازمان تربيت بدني احترام و ارج بيشتري براي ورزشکاران معلول قائل مي شدند. ورزشکاران معلول نسبت به اينکه در خصوص اهداي پاداش ها حتي تماسي با آنها حاصل نشده، دل شکسته هستند.
وي افزود: من از گوشه و کنار پيگير پرداخت پاداش ها هستم اما تا به حال با فدراسيون جانبازان و معلولان تماسي نگرفته ام چراکه مي دانم مسئولان فدراسيون و در راس آنها آقاي خسروي وفا، تمام تلاش خود را انجام مي دهند اما ديگر مسئولان سازمان تربيت بدني بايد در اين خصوص حرکتي از خود نشان دهند.
شيرمحمدي با اشاره به رقابت هاي پارالمپيک 2012 لندن گفت: ما يک سال و نيم ديگر بايد در رقابت هاي پارالمپيک شرکت کنيم و حضور در رقابت هاي سطح بالايي چون لندن، نياز به تمرين فراوان دارد. با اين شرايط اين پاداش ها مي توانست بخشي از مشکلات مالي معلولان را برطرف کند تا با آمادگي بالا در اين بازي ها حضور پيدا کنند. فکر مي کنم آرامش خاطر ورزشکاران معلول در حال حاضر از هر چيزي با اهميت تر است.
مدال آور بازي هاي پاراآسيايي اظهار داشت: وقتي رئيس سازمان تربيت بدني اعلام کرد که پاداش ورزشکاران سالم و معلول يکسان است گفتيم خداراشکر که سرانجام ارزش کار ما را متوجه شدند اما ورزشکاران سالم به 10 روز نکشيد پاداش هاي خود را دريافت کردند حال آنکه ما 45 روز است که آن را دريافت نکرده ايم.
شيرمحمدي در پايان اظهار داشت: ورزشکاران معلول چشم انتظار پاداش سازمان تربيت بدني هستند و اگر دليل تاخير پرداخت اين بوده که خواسته اند ماه صفر به پايان برسد خوب بود دست کم اين موضوع را به اطلاع ما مي رساندند که هرگز چنين تماسي با کسي گرفته نشده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس